۱۵۱ مورد درخواست جمع آوری معتادان در کرمانشاه

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه از پاسخگویی مشاوره‌ای این مرکز به ۴۰۳۷ تماس از ابتدای سال خبر داد.

نساء هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیش از ۴۰۳۷ تماس در سال جاری با سامانه ۱۳۷ از سوی شهروندان برقرار شده و بیشترین تماس‌ها در خصوص مشکلات مناطق پنج و هفت و سه بوده و از مجموع کل تماس، ۱۴۸۱ تماس در خصوص مسائل شهری و اجراییات بوده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۱ مورد درخواست جمع آوری معتادان از محلاتی مانند شهرک مسکن، شهرک دولت آباد، جاده قدیم، شهرک فرهنگیان فاز دو، بلوار طاق‌بستان، شهرک الهیه، بلوار مصطفی امامی و محله نوبهار داشته‌ایم.

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه گفت: شهروندان به صورت شبانه‌روزی می‌توانند برای طرح مشکلات حوزه شهری با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند که در ساعات اداری اپراتورها مسئولیت پاسخگویی به تماس‌ها را برعهده دارند و بعد از این ساعت همه تماس‌ها ضبط شده و در روز بعد کامل بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۰۷۳ مورد تماس در حوزه خدمات عمرانی و ۵۰۷ مورد تماس مردمی در خصوص فضای سبز کرمانشاه داشته‌ایم، تصریح کرد: بلافاصله بعد از تماس شهروندان کُد پیگیری برای آنها ارسال می‌شود که می‌توانند از طریق تماس مجدد و اعلام آن کُد نسبت به وضعیت رسیدگی به شکایت خود مطلع شوند.

هاشمی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ به عنوان یک سامانه مردمی، پل ارتباطی میان شهرداری و شهروندان است، افزود: با استفاده از سامانه ۱۳۷ از مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری تا حدود زیادی جلوگیری شده است.

کد خبر 430352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.