دهه ولایت فرصتی برای تبیین شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س)

شهردار و رییس شورای اسلامی شهر ساری در صفحه اینستاگرام این شهرداری نوشتند: دهه ولایت فرصتی برای تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه معصومه و برگزاری مراسم‌های جشن و شادمانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، متن پیام اینستاگرامی عباس رجبی، شهردار و علیجان شمشیربندی، رئیس شورای اسلامی شهر ساری به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت بدین شرح است:

اول ذیقعده سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت می‌باشد که ملت ایران به وجود پاک آن بانوی با فضیلت مفتخر شده و قرن‌ها است که مامن تشنگان معارف الهی است.

همچنین یازدهم ذیقعده مصادف است با میلاد باسعادت حضرت خورشید هشتم، علی بن موسی‌الرضا (ع) و چه نعمتی بالاتر از اینکه سرزمین ایران اسلامی مفتخر به میزبانی آن امام رئوف و غریب است و زیباتر آنکه مردمی که همواره دوستدار اهل بیت (ع) و حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام بوده و هستند، همچون پروانه‌ای عاشق گرد این شمع فروزان می‌چرخند.

در تدبیری ارزشمند فاصله زمانی میلاد سراسر نور و شادمانی حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد حضرت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت تعیین شده و این ایام فرصتی است تا ضمن معرفی شخصیت، جایگاه و منویات ائمه معصومین (ع)، جشن و سرور و شادمانی فضای کشور را در بر گیرد.

دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علایق و مهر و وفاداری کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است؛ خواهر و برادری که ولی نعمت مردم ایران و محور معنویت و مایه آرامش دل‌های پاک مؤمنان و عاشقان اهل بیت (ع) هستند.

اینجانبان، ضمن گرامیداشت دهه کرامت، میلاد امام هشتم حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و خواهر گران‌قدرشان حضرت فاطمه معصومه (س) را به ساروی های عزیز تبریک عرض می‌نمائیم و امیدواریم مجموعه مدیریت شهری با تکیه بر اخلاق، وجدان و تعهد دینی در کنار دانش محوری بر مدار توسعه شهر و خدمت رسانی پیشگام و پیشرو باشد.

کد خبر 430256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.