رنگ‌آمیزی و بهسازی ایستگاه‌های تاکسی اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از آغاز رنگ آمیزی و بهسازی ایستگاه‌های تاکسی شهر توریستی نصف جهان برای نخستین بار خبر داد و گفت: این اقدام جذابیت بصری به ایستگاه های تاکسی خواهد داد.

هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خطوط ایستگاه‌های تاکسی در کنار راه‌های همراه با تابلوهای ایستگاه‌های خط کشی انجام می‌شود و توقف و ایستادن بر روی آنها ممنوع است.

وی با اشاره به خطوط شطرنجی، افزود: در تقاطع‌ها و یا خیابان‌هایی که خطوط شطرنجی زرد و سیاه کشیده شده است هنگامی که امکان تخلیه بار ترافیک وجود ندارد، حتی با وجود مجاز بودن عبور، رانندگان باید پیش از این خطوط توقف کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان از توزیع دو هزار بسته معیشتی رایگان بین رانندگان تاکسی این کلانشهر خبر داد و گفت: هزینه اجرای پروژه در مرحله نخست افزون بر شش میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: بسته‌های معیشتی با مساعدت سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان و ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) در مرحله اول بین رانندگان تاکسی توزیع شد.

منوچهری تصریح کرد: مراحل بعدی اجرای این پروژه با حمایت شهرداری اصفهان و پیگیری سازمان تاکسیرانی در حال مذاکره است که اطلاع رسانی به زودی انجام خواهد شد.

وی از توزیع رایگان مایع ضدعفونی کردن تاکسی‌های شهر اصفهان با هزینه بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال در بین رانندگان خبر داد و گفت: توزیع رایگان ماسک و دستکش و تحویل رایگان مایع و دستگاه ضد عفونی کردن تاکسی‌ها به رؤسای خطوط برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان برای شکایت از رانندگان تاکسی که از طرح الزام فاصله‌گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در ناوگان تاکسیرانی برای سوار کردن حداکثر سه مسافر را رعایت نمی‌کنند، مراتب را با شماره ۳۵۶۸۸۱۰۰، ۱۳۷ یا فضای مجازی به نشانی Taxikhabar@ اطلاع دهند.

کد خبر 430125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.