باقری: مجاهدت‌های سردار فضلی راهنمای نسل جوان است

رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی با تبریک انتصاب جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه، بیش از چهار دهه مجاهدت‌های خالصانه سردار فضلی را مشعل پرفروغی دانست که راهنمای نسل جوان مشتاق عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» روز دوشنبه در پیامی انتصاب سرتیپ پاسدار علی فضلی به سمت جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه را تبریک گفت و خطاب به وی اظهار داشت: انتصاب جنابعالی به سِمت «جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» که بیانگر تعهد، اخلاص و شایستگی‌های آن برادر گرانقدر است را صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: بی‌شک نقش‌آفرینی‌های سترگ آن جانباز سرافراز و چهره ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بیش از چهار دهه مجاهدت‌های خالصانه و بی‌منت در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) مشعل پرفروغی است که راهنمای نسل جوان مشتاق عزت، عظمت و سربلندی میهن اسلامی خواهد بود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: با تکریم خدمات پرافتخار و مجاهدانه طی دوره فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، دوام توفیق جنابعالی در سنگر جدید برای خدمت به انقلاب، نظام و ملت عظیم‌الشأن ایران تحت عنایت حضرت ولی‌عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمودهای نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه کبریایی مسئلت می‌جویم.

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه ۲۱ خرداد در حکمی «سردار علی فضلی» را به‌عنوان جانشین معاونت هماهنگ‌کننده سپاه منصوب کرد.

کد خبر 430064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.