اهدای لباس‌های مخصوص مقابله با کرونا به کادر درمان بندرعباس

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از اهدای ۴۰۰ دست لباس مخصوص مقابله با کرونا به کادر بهداشت و درمان بندرعباس خبر داد.

فرجام دانش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با قدردانی از فعالیت مستمر آتش نشانان بندرعباسی برای ضدعفونی و گندزدایی شهر اظهار کرد: آتش نشانی بندرعباس با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات در اختیار و استفاده از توان آتش نشانان عملیات ضد عفونی کردن نقاط مختلف شهر را انجام داد.

وی افزود: در کنار انجام عملیات ضد عفونی، نیروهای آتش نشانی عملیات‌های مرتبط با حریق و امداد و نجات را نیز برعهده دارند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه اگر مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند زحمات کادر درمان و پزشکان بی نتیجه نخواهد ماند، اظهار کرد: وزارت بهداشت توصیه‌های لازم را کرده است و برای عبور از شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا حضور و فعالیت چند ارگان و یا نهاد خاص کافی به نظر نمی‌رسد و همه هموطنان باید وارد عمل شده و وظیفه ملی و مسئولیت اجتماعی خود را به انجام برسانند و با رعایت بهداشت و ماندن در خانه به پیشگیری از شیوع این بیماری کمک کنند.

وی از اهدای ۴۰۰ لباس مخصوص کادر درمان بیماری کرونا با همکاری شهرداری بندرعباس به کادر بهداشت و درمان بندرعباس خبر داد و تصریح کرد: این کار در جهت همکاری و محافظت کادر درمان در مقابله با کرونا و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان انجام شد.

کد خبر 429972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.