گوشی گلکسی فولد ۲ چه ویژگی هایی دارد؟

گوشی Galaxy Fold 2 قرار است با یک چیپست قوی‌تر و قیمت پایین‌تر نسبت به نمونه قبلی خود وارد بازار شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اولین گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Fold نام دارد، که مورد استقبال افراد زیادی قرار نگرفت. بر اساس گزارشات منتشر شده، گوشی Galaxy Fold 2 قرار است به همراه Galaxy Note 20 در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی شود. یکی از اینسایدرهای صنعت گوشی‌های همراه هوشمند به نام Ice Universe، اخیراً اطلاعاتی در مورد این گوشی جدید منتشر کرده است که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

Galaxy Fold 2 به یک نمایشگر ۷.۷ اینچی مجهز می‌شود که از نمایشگر نسخه قبلی خود Galaxy Fold، حدود ۰.۴ اینچ بزرگتر است. همچنین، این گوشی جدید دارای حاشیه‌های ۳.۸ میلی‌متری است. دوربین سلفی این گوشی نیز از طراحی حفره‌ای hole punch بهره‌مند می‌شود و قطر حفره دوربین سلفی ۴.۸ میلی‌متر خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های منتشر شده در مورد این گوشی می‌توان به استفاده از پردازنده رده بالا Snapdragon 865 اشاره کرد. گوشی Galaxy Fold 2 از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی Galaxy Fold در دو مدل 4G با باتری ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعتی و 5G با باتری ۴۲۳۵ میلی آمپر ساعتی وارد بازار شد، اما به نظر می‌رسد که گوشی جدید از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره ببرد. به گفته بعضی منابع، ممکن است قیمت گوشی جدید از مدل قبل از خود ارزان‌تر باشد.

کد خبر 429894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.