جهانگیری مصوبه قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را ابلاغ کرد

معاون اول رییس جمهوری مصوبه مربوط به «اصلاح آیین‌نامه قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات» را ابلاغ کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیأت دولت، اسحاق جهانگیری روز یکشنبه مصوبه مربوط به اصلاح آئین‌نامه قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات را ابلاغ کرد.

هیأت وزیران در جلسه بیست و پنجم خرداد ۱۳۹۹، پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص اصلاح آئین‌نامه قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات را با توجه به ماهیت جدید و متنوع شرکت‌های دانش بنیان و نیاز به طیف وسیع و متنوع از حمایت‌ها در خصوص شرکت‌های مذکور، به تصویب رساند.

مطابق این اصلاحیه، ضوابط و شرایط اعطای حمایت‌های مالی و تسهیلاتی بر اساس اساسنامه صندوق با تصویب هیأت امنا و در چارچوب قوانین و مقررات مشخص می‌شود.

همچنین به موجب مصوبه فوق، صندوق نوآوری و شکوفایی موظف است به منظور تطبیق با اهداف مندرج در قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، آئین‌نامه‌های مصوب را در اختیار دبیرخانه شورا قرار داده و امکان دسترسی کامل و برخط شورا بر عملکرد صندوق در موارد مربوط را فراهم سازد.

کد خبر 429886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.