حمله سرمربی لیورپول به نخست وزیر انگلیس

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول با حمله به نخست وزیر انگلیس گفت: من نگران جام نیستم، نگران جان مردم بودم و هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال لیورپول پس از سه دهه در آستانه قهرمانی لیگ جزیره قرار گرفته است و دو برد از ۱۰ دیدار باقی مانده لیگ برتر نیاز دارد. این در حالی است که بخاطر شیوع بیماری کرونا ممکن بود تلاش آنها برای قهرمانی بی نتیجه بماند. با این حال آنها بدون هواداران و در ورزشگاه خالی آنفیلد باید جشن برپا کنند.

یورگن کلوپ در گفتگویی اقدامات بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در ارتباط با مدیریت کردن ویروس کرونا را زیر سوال برده است و در این خصوص گفت: "من حتی برای یک ثانیه هم نگران این نشدم که دولت جام لیگ برتر را از ما بگیرد، من نگران تعداد نفراتی بودم که در حال فوت بودند و هنوز هم نگران هستم. من به این دولت رأی ندادم. این دولت انتخاب افراد دیگری بوده. مشکل آنجا است که من هم اخبار انگلیس و هم اخبار آلمان را دریافت می‌کردم.

وی ادامه داد: اگر آدم فضایی‌ها از بیرون به ما نگاه می‌کردند، فکر می‌کردند که ما از دو سیاره‌ی متفاوت هستیم. درک نمی‌کنم که چرا ما از تاریخ ۱۵ ژوئن شروع به ماسک زدن کردیم در حالی که کشورهای دیگر از پنج یا شش هفته قبلش این کار را انجام می‌دادند. اگر در آلمان بدون ماسک وارد مغازه‌ای بشوید، اجازه‌ی ورود به شما نمی‌دهند.

وی افزود: در انگلیس زمانی که به پمپ بنزین می‌روم، من تنها کسی هستم که ماسک و دستکش پوشیده. حس می‌کنم که یک آدم فضایی هستم. تا زمانی که کسی به من نگوید همه چیز تمام شده، دست از این کار بر نمی‌دارم. اما در داخل باشگاه همگی در امنیت هستیم. دو بار در هفته از ما تست گرفته می‌شود و محیط امنی حاکم است."

یورگن کلوپ در خصوص سلطه بر فوتبال انگیس هم اظهار کرد: "حاکمیت و چیره شدن در فوتبال انگلیس مثل دوران منچستر یونایتد الکس فرگوسن دیگر ممکن نیست
راستش را بخواهید، فکر می‌کنم که چیره شدن بر لیگ دیگر امکان پذیر نیست. یونایتد یک تلفیق بسیار خوبی داشت، همراه با یک سرمربی استثنایی و یک نظارت فوق‌العاده روی بازیکنان و زمان بندی بسیار خوب برای اینکه محاسبه کنید که تا چه مدت به یک بازیکن در تیم نیاز دارید. بازیکنان جایگزین او همیشه فوق‌العاده بودند، و بودجه‌ی مالی نیز در دسترس باشگاه بود.

سرمربی آلمانی لیورپول در ادامه بیان کرد: تلفیقی از این‌ها برای منچستر بسیار خوب بود. مشخصاً ما هم تا الان باید خوب کار کرده باشیم. ولی باید همچنان به همین شکل و حتی بیشتر از این ادامه بدهیم تا موفق بمانیم، و باور کنید که دیگر تیم‌ها توقف نمی‌کنند. یونایتد دوباره برمی‌گردد.

کلوپ در ادامه افزود: همچنین در زمانی که هیچ تیمی به علت نامشخص بودن شرایط در بازار نقل و انتقالاتی فعالیت نمی‌کند، چلسی در صدر این ماجرا قرار دارد. و زمانی که من شکست آرسنال برابر منچستر سیتی را دیدم از خودم پرسیدم چطور ممکن است که ما ۲۲ امتیاز این تیم بیشتر داریم؟ "

کد خبر 429869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.