۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
بارانی: همچنان بلاتکلیف هستیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری گفت: با این شرایط کرونا سلامتی بازیکنان برای ما بیشتر از جام قهرمانی اهمیت دارد.

به گزارش ایمنا، زیبا بارانی در خصوص ادامه مسابقات پلی آف فوتسال بانوان اظهار کرد: فدراسیون چیزی به ما اعلام نکرده است ما هم تمرین نداریم. کسی نمی‌داند آیا این مسابقات برگزار می‌شود یا خیر. همچنان بلاتکلیف هستیم.

وی افزود: طبق جلسه ای که ۱۰ روز پیش در فدراسیون برگزار شد با توجه به وضعیت قرمز خوزستان قرار شد چند روزی صبر کنیم اما وضعیت بدتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شرکت ملی حفاری درباره اینکه موضع باشگاه برای ادامه برگزاری پلی آف چیست خاطرنشان کرد: ما تابع تصمیم فدراسیون فوتبال هستیم. مدیر باشگاه در جلسه حضور داشت، نظرات و پیشنهادت خودش را داده است اما تصمیم نهایی را فدراسیون باید بگیرد.

بارانی درباره هزینه‌های سنگین برای برگزاری ادامه لیگ یادآور شد: مدیرعامل باشگاه اعلام کرد اگر بخواهیم بازیکنان را دوباره دعوت کنیم باید یک ماه در اردو و مسابقه باشند، هزینه اسکان و خوراک بازیکن و همینطور سفر ممکن است ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان باشد. با توجه به اینکه بودجه سال ۹۸ بسته شده باید این مبلغ از بودجه سال ۹۹ کم شود.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما به عنوان مربی برای ادامه لیگ چیست؟ تصریح کرد: به نظر من سلامت بازیکنان بیشتر از جام قهرمانی ارزش دارد. بازیکنانی که خارج از استان هستند خانواده‌هایشان اجازه نمی دهند در مسابقات شرکت کنند، ما هم این موضوع را درک می‌کنیم. اگر یکی از بازیکنان از هر تیم دچار بیماری شود جامعه فوتسال زیر سوال می‌رود.

سرمربی حفاری یادآور شد: من نمی‌گویم تیم ما را قهرمان اعلام کنند، می‌گویم اتفاقی نیفتد که ما در آینده پشیمان شویم. سلامتی بازیکنان برای ما مهم تر از هر چیزی است.

منبع: فارس

کد خبر 429403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.