بومی‌ها ‌ذوب آهن هم دستمزدی در خور می‌خواهند

چهارصد و هشتاد و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "یادتان باشد که بومی‌ها هم دستمزدی در خور شأن می‌خواهند" عنوان اصلی این روزنامه است که نسبت به توصیه مدیرعامل ذوب آهن در استفاده از نیروهای بومی واکنش نشان داده است. در این مطلب به مدیرعامل کارخانه و مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید شده که نیروهای بومی نیز همانند نیروهای غیر بومی حقوق و دستمزد قابل قبول و در شأن خود را می‌خواهند.

"چطوری بزدل" تیتر دیگری از این روزنامه است که اشاره به استوری یکی از اعضای هیئت مدیره ذوب آهن خطاب به رادولوویچ دارد. مجتبی فریدونی، یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن با انتشار عکسی از این مربی مونته نگرویی و نوشتن کلمه Coward که معادل فارسی آن "بزدل" به او کنایه زده است. پیش تر هم می‌شد قطعیت داد که رادو به ایران بازنخواهد گشت ولی انتشار این استوری نشان می‌دهد که مدیران باشگاه نیز دیگر علاقه‌ای به بازگشت این مربی ندارند.

"کرونایی‌ها تراکتور تمام ناشدنیاند"عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به وضعیت کرونایی‌ها تراکتور دارد. سازمان لیگ در این رابطه اعلام کرده که حتی وجود ۶ بازیکن کرونایی نیز منجر به تعویق مسابقات تراکتور نمی‌شود و حداکثر بازی‌های این تیم عقب خواهد افتاد. این یعنی ممکن است مسابقات شروع شود، اما بازی‌های تراکتور تا زمان بهبود بازیکنان به تأخیر بیفتد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌ها روزنامه فوتبال به وقت اصفهان، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 429345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.