میثاقی و صحبت‌های متناقض درباره ویلموتس + فیلم

میان صحبت‌ها محمد حسین میثاقی در خصوص ویلموتس در ابتدا حضور این سرمربی بلژیکی در ایران با الآن، تفاوت‌ها فراوانی دیده می‌شود و به نظر مجری پرحاشیه فوتبال برتر، چرخش موضع 180 درجه‌ای درباره ویلموتس داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد حسین میثاقی که این روزها بر صندلی استاد قدیمی خود، یعنی عادل فردوسی تکیه زده است، از منتقدین جدی فدراسیون فوتبال دوران تاج و قرارداد ویلموتس است. او هفته گذشته میزبان مهدی تاج، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال بود و بحث این دو بر سر قرارداد ویلموتس به جنجال کشیده شد؛ تا جایی که میثاقی عصبانی و مصاحبه را نیمه کاره به پایان برد.

با این حال آرشیو برنامه‌ها گذشته فوتبال برتر با اجرا محمد حسین میثاقی نشان می‌دهد که نظر و نوع برخورد او با سرمربی بلژیکی تیم ملی از ابتدا به شکل فعلی نبوده است. او در بامداد ۲۵ اردیبهشت سال قبل، پس از آنکه برای نخستین بار تأیید خبر سرمربیگری مارک ویلموتس را از تاج گرفت، به مرور افتخارات و کارنامه این سرمربی بلژیکی پرداخت و در تعریف و تمجید از ویلموتس چیزی کم نگذاشت.

البته این تعریف‌ها تنها به این برنامه خلاصه نمی‌شود و مجری جوان فوتبال برتر چند بار و پیش از ۲ شکست تیم ملی مقابل بحرین و عراق، فوتبال تهاجمی ویلموتس را ستوده بود. بسیاری معتقدند این تمجیدها میثاقی از سرمربی بلژیکی تیم ملی، ریشه در اختلافش با کارلوس کیروش دارد.

مقایسه صحبت‌ها میثاقی در بدو ورود ویلموتس به ایران با الآن را می‌توانید در ویدئو زیر مشاهده کنید.

کد خبر 429337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.