موسوی: روابط اقتصادی با سوریه را تقویت می‌کنیم

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تحریم سوریه از سوی آمریکا، گفت: همانند گذشته به همکاری‌های اقتصادی خود با ملت مقاوم و دولت سوریه ادامه خواهیم داد و به‌رغم این تحریم‌ها، روابط اقتصادی خود را با سوریه تقویت خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وضع و اجرایی شدن قانون تحریمی موسوم به «سزار» علیه سوریه را اقدامی خلاف قوانین بین‌المللی و مبانی انسانی دانسته و آن را محکوم کرد.

وی افزود: در شرایطی که جهان درگیر همه‌گیری کرونا است، اعمال این قبیل تحریم‌های غیرانسانی، تنها رنج و آلام مردم سوریه را تشدید خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همانگونه که پیش از این نیز اعلام کرده است هیچ گونه اعتباری برای این قبیل تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه که از روی قلدر مابی وضع و اجرا می‌شود، قائل نبوده و آنها را تروریسم اقتصادی علیه مردم عادی سوریه و در مسیر تداوم تلاش‌های آمریکا برای بی ثبات کردن آن کشور قلمداد می‌کند.

موسوی تاکید کرد: ما همانند گذشته به همکاری‌های اقتصادی خود با ملت مقاوم و دولت سوریه ادامه خواهیم داد و به‌رغم این تحریم‌ها، روابط اقتصادی خود را با سوریه تقویت خواهیم کرد.

کد خبر 429284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.