توسعه آبیاری قطره ای در اولویت/جلوگیری از هر گونه هدر رفت آب

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان توسعه آبیاری قطره ای را در اولویت دانست و گفت: نظارت ویژه در خصوص نحوه آبیاری درختان و فضای سبز باید در اولویت های مناطق و سازمان پارک ها قرار گیرد و از هرگونه هدررفت آب جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین امیری در نشست معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با رؤسای ادارات خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه که به منظور هماهنگی بیشتر و ارائه دستورالعمل‌های اجرایی برگزار شد، نظافت شهر را در اولویت برنامه‌های شهرداری دانست و گفت: شهره شهر اصفهان به پاکیزگی آن است که باید در تمامی ساعات شبانه روز مشهود و شاخص باشد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان حضور مستمر معاونان خدمات شهری مناطق و مجموعه خدمات شهری مناطق را در سطح منطقه خواستار شد و تصریح کرد: حضور نمایندگان شهرداری در تمامی مناطق باید مشهود باشد و نظارت بر روند فعالیت‌های مرتبط با خدمات شهری باید به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی اجرایی شود.

وی با اشاره به کاهش میزان آب رودخانه زاینده رود در روزهای گذشته، افزود: نظافت رودخانه با توجه به کاهش آب رودخانه توسط سازمان خدمات موتوری باید در اولویت قرار گیرد و در اسرع وقت صورت پذیرد.

امیری تامین ایمنی اسباب بازی‌ها و آب نماها را بسیار مهم دانست و گفت: بازدید روزانه کارشناسان مدیریت نگهداری و تعمیرات شهرداری اصفهان بسیار مهم است و باید در ساعات مختلف روز صورت پذیرد و در صورت بروز مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فصل تابستان در پیش است و مردم بیش از گذشته به پارک‌ها و بوستان‌ها مراجعه می‌کنند باید توسط عوامل خدمات شهری در مناطق به صورت روزانه و شبانه از پارک‌ها و بوستان‌ها بازرسی به عمل آید و در موارد مختلف از جمله نظافت، ایمنی تجهیزات و پایه‌های برق و روشنایی اقدامات عملی صورت پذیرد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان در خصوص سرویس‌های بهداشتی شهر، اظهار کرد: با توجه به وجود کرونا بر مباحث ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی بیش از پیش باید نظارت و مورد ضدعفونی قرار گیرد، همچنین متصدیان سرویس‌های بهداشتی باید نسبت به رعایت اصول بهداشتی با حساسیت ویژه عمل نمایند و تا موقع نیاز سرویس دهی مناسب به شهروندان انجام شود.

امیری توسعه آبیاری قطره‌ای را در اولویت دانست و ادامه داد: نظارت ویژه در خصوص نحوه آبیاری درختان و فضای سبز باید در اولویت‌های مناطق و سازمان پارک‌ها قرار گیرد و از هرگونه هدر رفت آب جلوگیری شود.

معاون شهردار اصفهان با اشاره به فعالیت مجدد مترو و اتوبوسرانی، گفت: مدیریت بحران طبق روال گذشته و با حساسیت بیشتر ضمن بازدید از وضعیت مقابله با شیوع کرونا در مترو و اتوبوس‌ها نسبت به ارائه و بررسی اجرایی شدن دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی اقدام کند.

وی ادامه داد: فصل تابستان موجب حضور بیشتر خانواده‌ها در پارک‌ها و بوستان‌ها شده است که در این ارتباط باید دقت بیشتری در جهت تامین ایمنی پارک‌ها صورت پذیرد و همچنین به صورت جدی از ورود موتورسیکلت‌ها جلوگیری شود و با همکاری عوامل محترم راهور ضمن فرهنگ سازی برخورد لازم با متخلفان بشود.

کد خبر 429283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.