می خواهیم در کبدی موفق باشیم و آن را همگانی کنیم

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: کبدی اصفهان در چند سال اخیر نتیجه خوبی را در مسابقات کشوری کسب نکرد و امیدوارم با برنامه ریزی هایی که انجام شده است بتوان در این رشته برای استان افتخار آفرین باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ حمید شهبازی امروز- سه شنبه -۲۷ خرداد در جلسه هم اندیشی با رئیس فدراسیون و هیئت کبدی استان اصفهان اظهار کرد: برنامه‌هایی داریم که امیدوارم با حمایت اداره کل و فدراسیون کبدی به نتایج خوب و چشمگیری برسیم.

وی ادامه داد: چند سالی است کبدی اصفهان در کشور نتایج خوبی کسب نکرده است و امیدواریم با برنامه ریزی‌هایی که انجام دادیم، در آینده بتوانیم برای استان اصفهان افتخار آفرین باشیم.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان افزود: می‌خواهیم در رشته کبدی موفق باشیم و آن را همگانی کنیم. رشته کبدی نیازمند کمک است و باید با همدلی این رشته را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

شهبازی افزود: استعدادهای زیادی در استان وجود دارد امیدوارم بتوانیم استعدادها را کشف و از آن‌ها در تیم‌ها استفاده کنیم. با همکاری که فدراسیون داشته، توانسته ایم کلاس‌هایی را برگزار کنیم که تیم‌های کبدی نتایج بهتری را به دست آورند.

وی اضافه کرد: در حوزه سخت افزاری نیز کاری‌هایی انجام شده که بتوان این رشته را در همه رده‌ها توسعه داد، شهرستان‌های محدودی در این رشته فعالیت داشتند، اما اکنون قرار است که این رشته در همه شهرستان‌ها اجرا شود.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: باید برنامه ریزی بلند مدتی را داشته باشیم زیرا این برنامه‌ها به فعالیت این رشته کمک می‌کند. امسال از فدراسیون خواستار میزبانی شدیم و امیدوارم فدراسیون نگاه ویژه‌ای به استان اصفهان داشته باشد.

کد خبر 429147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.