نصب چادر در بوستان فدک و بوستان امام رضا(ع) قم ممنوع است

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه نصب چادر در بوستان فدک و بوستان امام رضا(ع) ممنوع است، گفت: در ایام دهه کرامت بیشترین تلاش را برای حفظ سلامت مردم خواهیم داشت.

به گزارش ایمنا، سید محسن میرهادی در نشست «ستاد تسهیل امور زائران در دهه کرامت» با تأکید بر اینکه با توجه به تعطیلات تابستانی باید آمادگی کامل را در مجموعه شهرداری داشته باشیم، اظهار کرد: آماده‌باش تمامی نیروها و بوستان‌های شهر به صورت ویژه برای ایام تعطیلات و دهه کرامت پیش بینی شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به خدمات شهرداری در ایام ولادت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در عین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: تلاش داریم از زائران به نحو شایسته پذیرایی کنیم، اما باید بدانیم که همچنان کرونا وجود دارد.

میرهادی تصریح کرد: همچنین در بوستان فدک و بوستان امام رضا (ع) از نصب هرگونه چادر جلوگیری می‌شود تا جلوی تجمعات و افزایش سطح بیماری گرفته شود.

وی با بیان اینکه اداره کل تخلفات و سد معبر و تخلفات اجتماعی به صورت ویژه در این ایام فعالیت خواهد داشت، گفت: مجموعه شهرداری آمادگی صددرصد برای جلوگیری از هرگونه تخلف در این ایام را دارد، چراکه جان مردم از هرچیزی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کد خبر 429065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.