آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی خیابان جی غربی

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: از آغاز عملیات نرده گذاری رفیوژ میانی خیابان جی غربی حدفاصل میدان امام خمینی (ره) تا سه راهی همدانیان خبر داد.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به پدیده شهرنشینی و افزایش روز افزون جمعیت و خودروها در سطح شهرها، شاهد رشد تصاعدی ترافیک در سطح خیابان‌های شهر هستیم که منجر به بروز مشکلات و صدمه بر سلامت انسانی و تضعیف قانونمندی حمل و نقل به طور جدی شده که این معضل تبدیل به مسئله اصلی مدیران شهری شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری همواره برای ارائه راهکارهای مناسب جهت کاهش ترافیک، آموزش فرهنگ رفتار ترافیک و مقررات ترافیکی و ایمن سازی راه‌ها جهت رانندگان و همشهریان تلاش می‌کند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان افزود: تصمیم گیری برای اینکه چه اقداماتی در خیابان‌های اصلی شهر صورت بگیرد، در شورای ترافیک انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای بهبود عبور و مرور روزانه شهروندان و جلوگیری از تردد عابرین پیاده در مسیر خودروها، اداره حمل و نقل و ترافیک و اداره عمران شهرداری منطقه ۱۵، عملیات نرده گذاری رفیوژ میانی خیابان جی حد فاصل میدان امام‌خمینی (ره) تا سه راهی همدانیان را در دستور کار خود قرار داده است.

قاسمی با بیان اینکه این عملیات با اجرای تک لبه بتنی پیش ساخته به طول سه هزار متر طول جهت تامین رفاه حال و آسایش مردم و به منظور پیشگیری و کاهش حوادث و مخاطرات احتمالی و ارتقای ایمنی شهروندان و همچنین کاهش مدت زمان سفر مسافرین BRT و افزایش سرعت اتوبوس‌های مذکور جهت بالا بردن راندمان اتوبوس‌های BRT در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۱۵ گفت: بعضی عابران روی خطوط عابر پیاده تردد نمی‌کند که این موضوع باعث ایجاد خطرات جانی برای آنان و از بین رفتن گل کاری و فضاهای سبز موجود در رفیوژ خیابان‌ها می‌شود، از این رو برای حذف این مخاطرات و همچنین حفظ و پاسداشت درختان و فضاهای سبز موجود در رفیوژها، ایمن‌سازی این مسیرها از پروژه‌های مهم و ضروری است و انجام آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی خیابان جی غربی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا و به بهره برداری خواهد رسید، افزود: در این زمینه تماس‌ها و پیام‌های زیادی مبنی بر نارضایتی ساکنان و رانندگان خودروهای عبوری از این مسیر دریافت شد و قطعاً همشهریان نیز از اجرای آن بسیار راضی خواهند بود.

کد خبر 429062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.