امکان تغییر روش مدیریت سهام عدالت وجود ندارد

سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت:فعلاً امکان تغییر روش از مستقیم به غیر مستقیم وجود ندارد اما به دلیل تماس‌ها و تقاضاهای مکرر از سوی مردم، در هفته جاری در شورای عالی بورس درباره این تقاضا، تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از صدا و سیما، حسین فهیمی سخنگوی آزادسازی سهام عدالت اظهار کرد: پس از آزاد سازی سهام عدالت، بسیاری از افراد با شرکت سپرده گذاری تماس گرفتند و تقاضا کردند تا امکان تغییر روش از مستقیم به غیر مستقیم نیز فراهم شود.

وی اضافه کرد: در ابتدای آزاد سازی سهام عدالت، افراد بدون اطلاع و آگاهی لازم، اقدام به انتخاب روش مستقیم کردند، اما اکنون به این نتیجه رسیدند که آگاهی کافی را برای مدیریت ۳۶ شرکت بورسی ندارند و برای رسیدن به سود مورد نظر، نیاز به کسب اطلاعات بیشتری دارند، به همین دلیل از انتخاب روش مستقیم پشیمان شدند و تقاضای تغییر این روش را دارند.

سخنگوی آزادسازی سهام عدالت گفت: فعلاً امکان تغییر روش از مستقیم به غیر مستقیم وجود ندارد، زیرا در زمانی که سهامداری روش مستقیم را انتخاب می‌کند. اطلاعات وی برای دریافت کد بورسی به شرکت سپرده گذاری و بورس ارسال می‌شود. به دلیل تماس‌ها و تقاضاهای مکرر از سوی مردم، در هفته جاری در شورای عالی بورس درباره این تقاضا، تصمیم‌گیری می‌شود که آیا راهکاری برای برگشت وجود دارد یا خیر؟

کد خبر 428842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم قلخانی IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
    0 0
    اشتباه کردیم باخانواده روش مستقیم انتخاب کردیم چون اطلا عات کافی نداشتیم