محمدی راد در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد/باشگاه‌ها قرارداد ها را پرداخت نمی‌کنند

ملی پوش تیم والیبال سپاهان گفت: می‌گویند لیگ حرفه‌ای داریم، اما در لیگ حرفه‌ای بازیکن به دنبال پول خود نمی‌رود در لیگ ایتالیا یک زمان مشخصی باشگاه‌ها تمامی پول بازیکن را به حسابش واریز می‌کنند. فدراسیون والیبال تازه به این فکر افتاده که باشگاه‌ها باید تا ۱۵ تیر مبقرار دادهای بازیکنان را پرداخت کنند.

مجتبی میرزاجانپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پیوستن به سپاهان، اظهار کرد: سال گذشته از جانب رحمان محمدی راد برای حضور در سپاهان پیشنهاد داشتم، اما خود باشگاه به دلیل وضعیت نامطلوب مالی که داشت از بستن قرار داد با من منصرف شد. امسال منتظر پیشنهاد این باشگاه بودم، دوستان فوتبالیست من برای سپاهان بازی می‌کنند و طبق اطلاعاتی که گرفتم متوجه شدم باشگاه خوبی است.

وی افزود: رحمان محمدی راد که به من پیشنهاد داد خوشحال شدم، از تیم‌های سیرجان، یزد، سایپا و هراز آمل پیشنهاد داشتم، اما به هیچ کدام فکر نکردم زیرا می‌خواستم با محمدی راد در سپاهان کار کنم.

ملی پوش تیم والیبال سپاهان بابیان اینکه از سال ۸۷ در لیگ برتر والیبال حضور دارم، خاطر نشان کرد: سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، پیکان تهران، متین ورامین، شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه، بانک سرمایه، اتکای تهران، دانشگاه آزاد و کاستلانا ایتالیا را دارم.

میرزاجانپور در خصوص اولویت‌های خود برای پیوستن به یک تیم، تصریح کرد: اینکه چه کسی سرمربی تیم باشد از اولویت‌های من است، در گذشته با محمدی راد کار کردم که علاقه مند به حضور در کنار این مربی هستم، محمدی راد در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. زمانی که فعالیت‌های سپاهان را زیر نظر گرفتم برای حضور در این تیم بیشتر دلگرم شدم. بازیکنانی که در سپاهان حضور دارند را می‌شناسم و با چند نفر از آنها بازی کردم.

وی اضافه کرد: امسال می‌خواستم در تیمی باشم که آسایش و آرامش داشته باشم، سپاهان تمام چیزهایی که من می‌خواهم را دارد. از لحاظ مالی با مدیران باشگاه صحبت‌هایی کردیم که سریع به توافق رسیدیم.

ملی پوش تیم والیبال سپاهان با اشاره به اینکه باشگاه‌ها قراردادها را پرداخت نمی‌کنند، گفت: در ایران بازیکن به خاطر حواشی و بی احترامی‌هایی که وجود دارد در یک فشار روانی قرار می‌گیرد، بازیکن تیم ملی وقتی با تیمی قرار داد می‌بندد باشگاه و هواداران انتظاری فراتر از یک بازیکن از آن شخص دارند، در ایتالیا بازی کردم اما چنین چیزی ندیدم. با تیم بانک سرمایه اول شدیم، اما ۳۰ درصد از مبلغ قراردادهای بازیکنان را ندادند. طبق گفته فدراسیون باشگاه‌ها باید هفتاد درصد قراردادهای بازیکنان را پرداخت کنند.

میرزاجانپور در رابطه با فرهنگ هواداری، اظهار کرد: باشگاه‌ها باید فرهنگ سازی کنند، زمانی که یک هوادار به سالن می‌آید وظیفه باشگاه است که روی هوادار مدیریت داشته باشد. وقتی بازیکنی با تیم جدید خود برای مسابقه وارد شهر تیمی که قبلاً در آن حضور داشته می‌شود، هواداران به او بی احترامی می‌کنند مدیریت باشگاه باید پیگیری کند که دلیل فحاشی چیست.

وی ادامه داد: در ایران برخی از افراد فکر می‌کنند بازیکن در مسابقه‌ای که با تیم سابق خود انجام می‌دهد نباید خوشحالی کند و عملکرد خوبی داشته باشد که به نظر من این درست نیست. می‌گویند لیگ حرفه‌ای داریم، اما در لیگ حرفه‌ای بازیکن به دنبال پول خود نمی‌رود در لیگ ایتالیا یک زمان مشخصی باشگاه‌ها تمامی پول بازیکن را به حسابش واریز می‌کنند. فدراسیون والیبال تازه به این فکر افتاده که باشگاه‌ها باید تا ۱۵ تیر مبلغ قراردادهای بازیکنان را پرداخت کنند.

ملی پوش تیم والیبال سپاهان، خاطر نشان کرد: سپاهان از لحاظ مالی مشکلی ندارد و حرفه‌ای هستند. همه بازیکنان از این باشگاه رضایت دارند سعید آقایی به من گفت چشمانت را ببند و به این تیم بپیوند.

میرزاجانپور با بیان اینکه تیم ملی والیبال تا سال آینده هیچ مسابقه‌ای ندارد، تصریح کرد: به خاطر المپیک که سال آینده است لیگ برتر والیبال زودتر شروع می‌شود، همچنین باید تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود تا ببینیم باید چه کاری انجام دهیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم کرونا تمام شود، شنیدم موج دوم آن شدید تر است که باید مدیریت کنند که تا دوباره لیگ تعطیل نشود زیرا ما به خاطر بیست روز که مانده بود تا لیگ تمام شود ۳۰ درصد از مبلغ قراردادمان را ندادند، مگر یک ورزشکار چقدر پول می‌گیرد که ۳۰ در صد آن را هم بخواهند ندهند.

کد خبر 428739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.