۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
همه چیز در مورد ایرپاد پرو اپل

هدفون بی‌سیم Airpods Pro که در سال‌های اخیر مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته، دارای قابلیت حذف صدای محیط و کنترل موسیقی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هدفون Airpods Pro دقیقاً شبیه دیگر محصولات اپل درون جعبه سفیدی به فروش می‌رسد. درون جعبه علاوه بر کیس باتری و یک جفت ایرباد، دو سری با سایزهای کوچک و بزرگ و کابل شارژ لایتنینگ به USB Type-C قرار دارد. این نوع هدفون دارای سری‌های سیلیکونی است؛ به همین دلیل به راحتی درون گوش جای می‌گیرد.

یکی از نکات جالب در مورد این مدل هدفون، قابلیت آزمایش نحوه قرارگیری هرکدام از ایرپادها در گوش کاربر است. کاربر می‌تواند با وارد شدن به قسمت بلوتوث و Airdpods Pro، نحوه قرار گیری ایرپادها را در گوشی آزمایش کرده و از انتخاب سری‌های مناسب اطمینان حاصل کند. در این آزمایش، موسیقی کوتاهی پخش می‌شود. اگر میکروفون‌های خارجی بتوانند این موسیقی را تشخیص دهند، اپل به کاربر هشدار می‌دهد که باید از سری‌های دیگر استفاده کند.

روی هر کدام از ایرپادها، دو میکروفون وجود دارد. یکی از آن‌ها برای بررسی صدای محیط و حذف آن به کار می‌رود و میکروفون دیگری برای تنظیم خودکار اکولایزر موسیقی استفاده می‌شود. نحوه اتصال ایرپاد پرو به آیفون، آیپد یا دیگر محصولات این شرکت بسیار راحت است، به طوری که با فشردن دکمه اتصال، هدفون به دستگاه متصل می‌شود و به راحتی و بدون هیچ مشکلی می‌توان از آن استفاده کرد.

با وجود اینکه ایرپاد پرو ضد آب نیست، اما در مقابل تعرق و باران مقاوم است؛ بنابراین می‌توان به راحتی و بدون مشکل هنگام ورزش کردن یا قدم زدن زیر باران از آن استفاده کرد. حسگر فشاری تعبیه شده روی ایرپاد به منظور کنترل موسیقی به کار می‌رود. کاربر با یک بار فشار دادن آن می‌تواند موسیقی را پخش یا متوقف کند و به تماس‌ها پاسخ دهد.

ایرپاد پرو دارای سه حالت حذف صدای محیط فعال، حالت شفاف و خاموش است و با نگه داشتن دکمه‌های روی هرکدام از ایرپادها به مدت چند ثانیه، می‌توان بین این حالت‌ها جا به جا شد. در حالت خاموش، ایرپاد پرو مانند هر هدفون دیگری عمل می‌کند و با روشن کردن قابلیت حذف صدای محیط، صداهای اضافه محیط حذف می‌شود. همچنین حالت شفاف این هدفون اجازه می‌دهد صدای محیط به گوش کاربر برسد؛ این قابلیت برای موقعیت‌هایی مناسب است که کاربر هنگام گوشی دادن موسیقی می‌خواهد با دیگران نیز صحبت کند.

شرکت سازنده این محصول ادعا می‌کند که ایرپاد پرو می‌تواند تا چهار ساعت و ۳۰ دقیقه شارژدهی داشته باشد و اگر حالت شفاف و حذف صدای محیط نیز خاموش باشد، میزان شارژدهی به پنج ساعت افزایش پیدا می‌کند. کیس شارژ ایرپاد پرو نیز با یک بار شارژ کردن می‌تواندبه مدت ۲۴ ساعت انرژی مورد نیاز را برای ایرپادها تأمین کند. کیس ایرپاد پرو از قابلیت شارژ بی سیم با استاندارد Qi پشتیبانی می‌کند.

به دلیل پشتیبانی این هدفون از بلوتوث، کاربر می‌تواند از این محصول با دستگاه‌های دیگر مبتنی بر ویندوز و اندروید نیز استفاده کند. به منظور متصل کردن این محصول با دستگاه‌های غیر اپل، لازم است دکمه قرار گرفته روی شارژر را به مدت چند ثانیه نگه دارید تا محصول وارد حالت Pairing شود. سپس با رفتن به منوی بلوتوث روی گوشی اندروید یا کامپیوتر ویندوز، می‌توانید ایرپاد پرو را به دستگاه متصل کنید؛ البته در این صورت نمی‌توان از همه ویژگی‌های ایرپاد پرو استفاده کرد.

کد خبر 428699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.