۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۳
تعداد قربانیان حوادث سه روز اخیر نگران کننده است

خبرگزاری ایمنا‌:‌ حوادث استان اصفهان در سه روز اخیر بسیار تاسف‌بار بود، به طوریکه ۴۰ مصدوم و ۸ فوتی بر جای گذاشت و این رقم، عددی بسیار زیاد و کم نظیر است.

به گزارش ایمنا‌، حوادث رانندگی در جاده‌های استان اصفهان از روز ۱۳ شهریور تا پانزدهم این ماه، ۴۰ مصدوم و ۷ فوتی را به همراه داشته است و یک جوان نیز بر اثر خودکشی جانش را از دست داد.
۴ مصدوم بر اثر واژگونی پژو‌ GLX در جاده‌ی شهرضا به اصفهان
ساعت ۱۷:۲۲ روز گذشته، واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو‌ GLX در جاده‌ی شهرضا به اصفهان، ۴ مصدوم بر جای گذاشت.
بر اساس این گزارش، مصدومان حادثه توسط ۲ واحد امداد اورژانس پیش‌‌بیمارستانی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل شدند.
مرگ مادر و کودک بر اثر تصادف با خودروی ۲۰۶ در مسیر اصفهان به بهارستان
ساعت ۱۷:۲۳ روز گذشته، برخورد یک دستگاه خودروی ۲۰۶ با مادر و کودکی که در حال عبور از عرض جاده‌ی اصفهان به بهارستان در مقابل جاده‌ی قلعه شور بودند، مرگ هر دو عابر را به همراه داشت.
بنابر این گزارش، این مادر و کودک که از اتباع افغانی بودند، پس از برخورد خودرو با آنان در دم جان باختند.
۵ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی پراید در جاده‌ی نجف آباد به تیران‌
ساعت ۱۶:۲۷ روز گذشته، بر اثر واژگونی پراید در جاده‌ی نجف آباد به تیران‌، ۵ نفر مجروح شدند. بلافاصله پس از این حادثه ۲ واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی از پایگاه نجف آباد بر بالین مصدومان حاضر شد و آنها را به بیمارستان منتظری این شهرستان منتقل کرد.
۴مصدوم و یک فوتی بر اثر واژگونی پژو‌ در جاده‌ی گز به دولت آباد
ساعت ۱:۱۵ بامداد روز گذشته، یک دستگاه خودروی پژو‌ در جاده‌ی گز به دولت آباد واژگون شد و ۴ نفر از سرنشینان آن مصدوم شدند و یک نفر جانش را از دست داد.
مصدومان حادثه پس از حضور ۴ نفر تکنسین‌ فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه، به بیمارستان امین اصفهان منتقل شدند.
۳ مصدوم و ۲ فوتی بر اثر حادثه‌ی رانندگی در قتلگاه معروف خمینی شهر
ساعت ۲۱:۱۰ روز دوشنبه ۱۴ شهریور، برخورد سه خودروی تریلی، سمند و پژو‌ آردی‌ در بلوار‌ آزادگان خمینی شهر، معروف به قتلگاه خمینی‌شهر، حادثه آفرید و ۳ مصدوم و ۲ فوتی بر جای گذاشت.
بر اساس این گزارش، مصدومان توسط ۳ خودروی آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی خمینی‌شهر و یک واحد از هلال‌احمر جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان اشرفی‌ خمینی‌شهر منتقل شدند.
فوت دو سرنشین موتور سیکلت بر اثر برخورد با پژو‌ در جاده‌ی شهرضا به سمیرم‌
ساعت ۲۱:۲۱ روز دوشنبه ۱۴ شهریور، تصادف موتورسیکلت با یک دستگاه خودروی پژو‌ در جاده‌ی شهرضا به سمیرم‌، مرگ هر دو سرنشین موتور را به همراه داشت.
وا‌ژگونی نیسان در جاده‌ی شهرضا به اصفهان، ۶ مصدوم بر جای گذاشت
ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۴ شهریور، یک دستگاه خودروی نیسان در جاده‌ی شهرضا به اصفهان واژگون شد و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.
پس از اعلام این حادثه به اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی (۱۱۵)، ۲ واحد امدادی از پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرضا در صحنه‌ی حادثه حاضر شدند و مصدومان را به بیمارستان امیرالمومنین (ع) این شهرستان منتقل کردند.
۵ مصدوم بر اثر برخورد چندین دستگاه خودرو در جاده‌ی زرین شهر به اصفهان
ساعت ۸:۱۵ روز دوشنبه ۱۴ شهریور، چندین دستگاه خودرو از جمله ۲ کامیون و چند سواری در جاده‌ی زرین شهر به اصفهان با هم برخورد کردند که این حادثه ۵ مصدوم بر جای گذاشت.
مصدومان حادثه بلافاصله پس از حضور واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.
۶ مصدوم بر اثر برخورد خودروی سمند و پژو‌ در جاده‌ی اصفهان-شیراز
ساعت ۲۲:۴۸ روز یکشنبه ۱۳ شهریور، در جاده‌ی اصفهان-شیراز، پل راه آهن، دو دستگاه خودروی سواری سمند و پژو‌ با یکدیگر برخورد کردند و این حادثه ۶ مصدوم بر جای گذاشت.
مصدومان توسط ۲ واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان الزهرا‌ (س) اصفهان منتقل شدند.
خودکشی جوان ۲۵ ساله در داخل مغازه
بنا بر گزارش عده‌ای از شاهدان حادثه، حدود ساعت ۲۳ روز یکشنبه ۱۳ شهریور، مردی ۲۵ ساله‌ در داخل مغازه ای واقع در جاده‌ی شهرضا، کمربندی آباده، خود را به دار آویخت و جانش را از دست داد.
علت خودکشی این جوان تا این لحظه نامعلوم‌ است.‌
۷ مصدوم بر اثر برخورد پراید، وانت‌پیکان و نیسان در جاده‌ی سمیرم‌-یاسوج‌
ساعت ۲۰:۰۵ روز یکشنبه ۱۳ شهریور، برخورد سه دستگاه خودروی پراید، وانت‌پیکان و نیسان در جاده‌ی سمیرم‌-یاسوج‌، ۷ مصدوم بر جای گذاشت.
بلافاصله پس از این حادثه، ۲ واحد امداد اورژانس پیش‌بیمارستانی و یک خودروی آمبولانس از بیمارستان سید‌الشهدا (ع) سمیرم‌ بر بالین مصدومان حاضر شدند و آنها را پس از انجام اقدامات فوریت‌های پزشکی به این بیمارستان منتقل کردند.
لازم به ذکر است، تلاش ما بر ارائه‌ی گزارش‌ کامل حوادث می‌باشد اما متاسفانه عدم همکاری مناسب برخی از بخش‌های مرتبط و پاسخگو، تحقق این هدف را برای ما مشکل ساخته است.
/۱۸
کد خبر 42860

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خواننده حوادث ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    چرا اینقدر مختصر می نویسید؟؟ بابا یه کم بیشتر شرح بدید ما بفهمی چی به چی بوده! خودتون رو محدود کردید به ساعت و مکان و تعداد زخمی و کشته. این چه مدلشه دیگه؟

    پاسخ سایت: 0