حناچی: پایتخت با همراهی مردم ارزان‌تر اداره می‌شود

شهردار تهران با تاکید بر نقش مردم در اداره کشور گفت: همراهی مردم موجب می‌شود که تهران ارزان‌تر اداره شود.

به گزارش ایمنا، پیروز حناچی در اولین همایش مدیران برتر شهر ارتباطی تهران با اشاره به تبعات بی‌توجه به افکار عمومی در روابط عمومی‌ها اظهار کرد: یکی از وظایف ما در شهرداری تهران تبیین سیاست‌هایی است که در خانواده شهرداری اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر همراهی مردم در اداره شهر تهران خاطرنشان کرد: در این شرایط شهر ارزان‌تر اداره می‌شود البته چنین تجربه‌ای را در زمان جنگ داشتیم.

شهردار تهران با اشاره به همراهی مردم و پشتیبانی آنها از نیروها در زمان جنگ نیز گفت: همانطور که امام راحل فرمودند باید قدر مردم را بدانیم و وظیفه همه ماست که بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم حال نباید این فرصت را از دست بدهیم و تمام تلاش خود را در این راه به کار بگیریم.

وی با اشاره به تجربه‌های شهرداری در مدت زمان شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها با بیشترین امکانات نتوانستند مدیریت مناسبی در مواجهه با کرونا داشته باشند حال از این مسئله شادمان نیستیم، اما در مقایسه با دیگر کشورها عملکرد بهتری داشتیم و مردم به خوبی این تفاوت‌ها را احساس کردند.

حناچی با اشاره به فرصت استفاده از فضای مجازی در شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: در سفرم به برلین با اپلیکیشنی مواجه شدم که درخت‌های مثمر را به مردم معرفی می‌کرد در نتیجه هم در زمینه‌های دیگر می‌توانیم از ظرفیت‌های فضای مجازی استفاده کنیم.

به گفته حناچی به زودی از برنامه تهران هوشمند پرده برداری خواهیم شد و جزئیات بیشتری از آن اعلام می‌شود.

کد خبر 428594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.