روزنامه‌های ورزشی ۲۵ خرداد؛ اخراج شفر اشتباه بزرگ

خاری مدیرعامل سابق استقلال بعد از ماه‌ها سکوت اخراج شفر را یک اشتباه بزرگ قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - یکشنبه ۲۵ خرداد - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "من نگذاشتم سید جلال استقلالی شود " به اظهارات علیرضا منصوریان در گفت‌وگو با این روزنامه پرداخت، کسی که مدعی است استقلال توان مالی پرداخت حقوق امیری به پرسپولیس را نداشته است و این موضوع باعث عدم انتقال او به استقلال شده است.

"گل" با عنوان"اخراج شفر اشتباه بزرگی بود" به اعتراف افتخاری مدیرعامل جنجالی و سابق استقلال بعد از ماه‌ها سکوت پرداخت، کسی که حالا اخراج شفر را یک اشتباه بزرگ قلمداد می‌کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "خدافظی بیرانوند با پرسپولیس" به احتمال بالای خداحافظی بیرانوند با سرخپوشان طی چند روز آینده پرداخت، موضوعی که به ادعای این روزنامه اگر رخ ندهد می‌تواند ضرر ۱.۵ میلیاردی را برای او در پی داشته باشد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "برای مذاکره دیگر دیر شده" به دلخوری بزرگ وینفرد شفر از مدیران استقلال پرداخت، کسی که بزرگترین ناراحتی آن از امتناع باشگاه برای حضور در تمرین بعد از باخت پدیده بود موضوعی که باعث شده است حالا مرد آلمانی تا دلار آخر خود را از استقلال

بخواهد.

"ایران ورزشی" با عنوان"هنوز هم می‌گویم استقلال قهرمان می‌شود" به اظهارات آرش برهانی مهاجم گلزن سال‌های نه چندان دور استقلال پرداخت، کسی که با وجود اختلاف ۱۱ امتیازی استقلال با صدر جدول همچنان این تیم را قهرمان پایان فصل لیگ ایران می‌داند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"تیری در تاریکی" مدعی شد که پرسپولیس برای به تعویق انداختن سفر بیرانوند به بلژیک به باشگاه آنتورپ نامه زده است، اتفاقی که اگر هم رخ داده باشد قبول آن توسط باشگاه بلژیکی بعید به نظر می‌رسد.

"صدای سپاهان" با عنوان "مبارزه من با سرطان ادامه دارد همچنان برای دعا کنید" به اظهارات حسام فتاحی مربی سپاهان پرداخت، کسی که دعای خیر هواداران سپاهان را باعث مبارزه خود با سرطان می‌داند.

کد خبر 428576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.