۶۴ تیم عملیاتی هلال احمر به ۱۲۵ نفر آسیب دیده کمک کردند

معاون امداد و نجات چمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی ۶۴ تیم عملیاتی هلال احمر به ۱۲۵ حادثه دیده در ۵۸ حادثه در هفته گذشته خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: ۱۲۵ مورد حادثه دیده در هفته گذشته از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ خردادماه از خدمات امدادی هلال احمر استان بهره مند شدند و حوادث جاده‌ای با تعداد ۹۴ حادثه دیده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه در این مدت یک مورد عملیات رهاسازی به وسیله تیم‌های عملیاتی این جمعیت انجام شده، تصریح کرد: ۱۷۸ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۶۴ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی و تعداد ۵۸ دستگاه خودروی امدادی به امدادرسانی پرداختند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر، ادامه داد: طی این زمان ۴۴ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی منتقل و ۱۶ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

کریمی با اشاره به حوادث تحت پوشش امدادی جمعیت هلال احمر استان از ۱۷ تا ۲۳ خردادماه، اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد ۲۷ مورد حوادث جاده‌ای، ۱۴ مورد حادثه شهری، ۹ مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، شش مورد خدمات حضوری و دو مورد حادثه کوهستان به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان تحت پوشش امدادی قرار گرفتند.

کد خبر 428570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.