توقیف مزرعه میلیاردی بیت کوین در بوکان

نجات دختر ۲ ساله هریسی با هلی کوپتر، کشف سکه‌های تاریخی در جهرم، توقیف سراتو با محموله تریاک در یک علمیات پلیسی، مرگ دلخراش راننده تیبا بر اثر سرعت مرگبار، دو کشته در واژگونی کامیونت هیوندا در زاهدان و دستگیری ۴۳ سارق در فردیس، عناوین مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی بوکان از کشف و ضبط ۱۳٦ عدد دستگاه تولید ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سلمان حیدری، فرمانده انتظامی بوکان گفت: یک کارگاه محل تولید ارز خارجی در بوکان شناسایی شد و تعداد ۱۳۶ دستگاه بیت کوین با متعلقات مربوطه به ارزش ۱۴ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

سرهنگ حیدری همچنین از دستگیری دو نفر و توقیف دو دستگاه خودروی پراید و پژو ۴۰۵ در این زمینه خبر داد.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به اینکه محل کارگاه در حاشیه بوکان بوده و از برق و امکانات کارگاه تولید مصالح ساختمانی به صورت غیر مجاز برای این کار استفاده شده است، افزود: فشار بیش از حد نیز بر شبکه تولید و توزیع برق مصرفی شهرستان وارد شده است.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: افراد دستگیر شده به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

نجات دختر ۲ ساله هریسی با هلی کوپتر

رحمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به وضعیت اورژانسی مصدوم تصادفی در شهرکلوانق هریس گفت: دختر دو ساله به‌دلیل وخامت حال توسط اورژانس هریس از شهر کلوانق به بیمارستان امام حسین هریس منتقل شده بود که با توجه به شرایط بالینی بیمار، هماهنگی‌های لازم توسط هدایت عملیات بحران دانشگاه و فرماندهی هوانیروز انجام شد و بالگرد به طرف شهرستان هریس به پرواز درآمد.

وی افزود: با توجه به شرایط مساعد جوی و وضعیت فرود بالگرد در بیمارستان هریس این پرواز با موفقیت به پایان رسید و دختر دو ساله مصدوم تحت مراقبت‌های پزشکی لازم تیم تخصصی اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافت.

این حادثه بر اثر بی احتیاطی پدر دختر دو ساله کلوانقی در اثر جابجایی خودور شخصی خود و زیر گرفتن دختر خود در ظهر امروز به وقوع پیوسته بود.

کشف سکه‌های تاریخی در جهرم

تعداد ۱۱۳ سکه مربوط به دوران ساسانی و الیمایی توسط پلیس در شهرستان جهرم کشف شد.

سرهنگ محمدرضا بهمنی‌نژاد افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان جهرم در حین گشت‌زنی به یک خودرو مشکوک شده و در بازرسی از آن ۱۱۳ سکه تاریخی کشف کردند.

بهمنی‌نژاد با بیان اینکه راننده خودرو توسط پلیس دستگیر شده، خاطرنشان کرد: این سکه‌ها نقره‌ای و مسی و مربوط به دوره‌های تاریخی ساسانی و الیمایی است.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان فارس همچنین از دستگیری سه حفار غیرمجاز در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: ادوات حفاری این افراد توقیف شده است.

بهمنی‌نژاد گفت: دستگیری این افراد حین حفاری در یک خانه قدیمی و با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان جهرم و بر اساس گزارش رسیده، انجام شده است.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی فارس گفت: از این افراد ادواتی نظیر بالابر برقی، بیل، کلنگ و فلزیاب کشف شده است.

بهمنی‌نژاد یادآور شد که متهمان بعد از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی ارجاع شده‌اند.

توقیف سراتو با محموله تریاک در یک علمیات پلیسی

۲۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس البرز و کهگیلویه و بویراحمد کشف شد و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ علی عسکری با اعلام این خبر، گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان شرق کشور خریداری کرده و در پوشش مسافرت خانوادگی به وسیله یک دستگاه خودروی سراتو در حال انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور است.

وی افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع داده شد و اکیپی از مأموران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در محور لردگان_شهرکرد مستقر شده و به رصد و پایش خودروهای عبوری پرداختند که در نهایت موفق به شناسایی خودرو مورد نظر شده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای در یک فرصت مناسب خودرو را متوقف و در یک عملیات غافلگیرانه متهم و همسرش را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهکیلویه و بویراحمد منتقل کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از خودرو متهم ۲۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

مرگ دلخراش راننده تیبا بر اثر سرعت مرگبار

بر اثر برخورد خودرو تیبا با حاشیه جاده در پل ارتش شهرستان فردیس، راننده خودرو جان خود را از دست داد.

سرهنگ سید مجید فیض جعفری معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه خودرو تیبا با حاشیه جاده در پل ارتش شهرستان فردیس، بلافاصله مأموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه و بررسی جوانب کار مشخص شد راننده خودرو تیبا به دلیل سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با موانع کنار پل برخورد کرده و پس از برخورد به مسیر مخالف پرت شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از حضور عوامل امدادی و انتقال راننده ۳۶ ساله خودرو به بیمارستان مشخص شد متأسفانه در حین انتقال به بیمارستان به دلیل شدت صدمات وارده جان خود را ازدست داده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

۲ کشته در واژگونی کامیونت هیوندا در زاهدان

رئیس پلیس راه شمال استان از واژگونی یک دستگاه کامیونت هیوندا در محور "زاهدان" به "نهبدان" با دو کشته خبر داد.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده گفت: شب گذشته یک فقره واژگونی منجر به فوت در کیلومتر ۱۱۵ محور "زاهدان" به "نهبدان" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد یک دستگاه کامیونت هیوندا از جاده خارج و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این حادثه راننده و سرنشین کامیونت به علت شدت جراحات در دم فوت شدند.

سرهنگ بهروزی زاده اظهار کرد: بنابر اعلام نظر کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این حادثه، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی تشخیص داده شده است.

دستگیری ۴۳ سارق در فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح رمضان ۳ و دستگیری ۴۳ سارق در این طرح خبر داد.

سرهنگ بیژن جنتی با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان فردیس، طرح رمضان ۳ در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به دستگیری ۴۳ سارق و کشف ۱۲۶ فقره سرقت در اجرای این طرح، افزود: در این طرح گسترده ۱۹۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شد که از این تعداد ۲۳ دستگاه سرقتی و بقیه دارای توقیف قضائی بودند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پلیس راهور این شهرستان نیز در اجرای این طرح بیش از دو هزار  مورد از تخلفات رانندگی را اعمال قانون کرد.

سرهنگ جنتی در ادامه با اشاره به کشف بیش از ۱۶ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در طول اجرای این طرح گفت: مأموران همچنین به سه کیلو و ۶۳۶ گرم انواع مواد مخدر را کشف و ۳۶ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان از پلمپ ۴۱ واحد صنفی متخلف و صدور اخطاریه پلمپ برای ۴۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و همچنین دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش در اجرای این طرح خبر داد.

کد خبر 428519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.