آخرین وضعیت شیوع کرونا در تهران در ۲۴ خرداد

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران آخرین وضعیت شیوع این بیماری در پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا زالی در گفت‌وگوی زنده در فضای مجازی در خصوص آخرین آمار مبتلایان کرونا در استان تهران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۶ بیمار در بخش عادی و ۷۰ بیمار در بخش ویژه بیمارستان‌های استان تهران بستری شده‌اند.

وی افزود: در حوزه فوت و مراجعه نیز نسبت به ۲۴ ساعت گذشته تفاوت جدی مشاهده نشده، البته این ثبات می‌تواند شکننده باشد؛ لذا باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم. در بررسی روند بیمارانی که ظرف ۲۴ ساعت گذشته مراجعه کردند پنج درصد بستری شدند که تا پیش از این رقم ۳.۵ درصد بوده که جای تأمل دارد. اما با توجه به این که تنها برای ۲۴ ساعت گذشته بوده، باید روزهای آینده را نیز در نظر بگیریم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران ادامه داد: در شهر تهران ۱۲۸ تریال معتبر در حال بررسی و پژوهش هستند و بر روی ترکیبات دارویی پژوهش‌هایی را انجام می‌دهند که به محض قطعیت نتایج اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به تجمعات فراوان و حجم بالای بازگشایی کسب و کارها در تهران متأسفانه در طول یک ماه گذشته شاهد تقلیل فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم که نگرانی عمده ما نیز روی همین مسئله است.

کد خبر 428488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لطیفه فرجی IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    3 0
    دکتر زالی تو رو خدا یه کاری بکنید بعد از خدا چشم امید مردم فقط به شماست لطفا هر چه سریعتر به فکر دارو باشید
  • مهرانگیز RO ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    4 0
    استاندار تهران اعلام میکنه به تمامی ادارات ابلاغ شده مادرانی که کودک زیر ۳ سال دارند از شرایط دورکاری استفاده کنند لکن حتی بانک مرکزی که یکی از ادارات مهم میباشد و شرایط دورکاری را نیز دارد حاضر به اجرای این مصوبه نیست خواهشا به فکر کودکان باشید ، واقعا کودکان زیر ۸ سال نمیتوانند در زمان های طولانی ماسک یا شیلد بزنند و کودکان زیر سه سال متوجه آلودگی و ویروس نیستند و اسباب بازی ها رو به دهان میبرند و مرتب حاضر به شستن دست و الکل زدن به دست نیستند .