قاضی منصوری توسط پلیس اینترپل دستگیر شد

سخنگوی قوه قضائیه از منتقل کردن قاضی منصوری از متهمان پرونده اکبر طبری به ایران طی دو هفته آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگوی زنده خبری خطاب به متهمان پرونده‌های قضائی حاضر در خارج از کشور گفت: توصیه ما این است که این افراد خودشان به کشور بازگردند از اتهاماتی که متوجه آنها است دفاع کنند زیرا نیازمند هستیم که دفاعیات و ادله آنها شنیده شود تا یک داوری عادلانه بشود.

وی با اشاره به دستگیری یکی از متهامان اخلال در نظام اقتصادی در خارج از کشور با کمک پلیس اینترپل افزود: اگر متهامان به صورت خودجوش اقدام به بازگشت به کشور نکنند قوه قضائیه با تلاش پلیس بین الملل اقدام به دتسگیری آنها در محل سکونت آنها در خارج از کشور خواهد کرد.

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص پرونده متهمی که با تلاش پلیس بین الملل دستگیر شده است، اظهار کرد: طی هفته گذشته خود متهم به سفارت ایران در رومانی مراجعه داشت ولی عزمی برای بازگشت به ایران توسط او دیده نشد و به همین دلیل با همکاری پلیس بین الملل اقدام به دستگیری این فرد کردیم.

وی در خصوص وضعیت متهم منصوری که هم اکنون در اختیار پلیس اینترپل رومانی است، تصریح کرد: امکان حضور او در دادگاه فردای اکبر طبری نیست زیرا با توجه به وضعیت محدودیت‌های پروازی در کشور رومانی امکان سفر او به ایران یا کشور ثالث طی دو هفته آینده وجود ندارد ولی به محض ایجاد امکان پرواز به ایران یا کشور این کار صورت خواهد گرفت.

اسماعیلی در خصوص اتهامات منصوری گفت: این شخص در یکی از استان‌های جنوبی کشور اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده است، ولی اطلاعات بیشتری در دست نیست.

غلامرضا منصوری متهم ردیف نهم پرونده اکبر طبری است که یکی از اتهامات او دریافت رشوه‌ای بالغ بر ۵۰۰ هزار یورو است.

کد خبر 428445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.