رانا پلاس برای اولین بار در طرح پیش فروش ایران خودرو قرار گرفت

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: در این طرح پیش فروش، برای اولین بار محصول جدید ایران خودرو به نام رانا پلاس عرضه شد که مورد استقبال متقاضیان قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، بابک رحمانی در حاشیه مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو اظهار کرد: در این طرح پیش فروش، برای اولین بار محصول جدید ایران خودرو به نام رانا پلاس عرضه شد که مورد استقبال متقاضیان قرار گرفت.

وی افزود: در طرح پیش فروش محصولات یک ساله ایران خودرو، بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که بعد از راستی آزمایی، قرعه کشی ۴۵ هزار دستگاه از محصولات تولیدی این خودرو ساز در روز شنبه ۲۴ خرداد ماه صورت گرفت.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، با اشاره به زمان تحویل این خودروها گفت: در این طرح، خودروها در بازه چهار تا ۱۲ ماهه و بر اساس اولویت قرعه کشی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

رحمانی تصریح کرد: این اطمینان خاطر را مشتریان عزیز می‌دهیم که طرح‌های ایران خودرو در جهت رسیدن خودرو به دست مشتریان واقعی ادامه دارد و با تکمیل ظرفیت فروش و عدم ثبت نام، نگران نباشند.

وی یادآور شد: ایران خودرو گام‌های اساسی در خصوص کنترل بهتر و فروش خودرو به مشتریان را در دست اقدام دارد و این برنامه‌ها در قالب فروش فوق‌العاده و پیش فروش مدت دار تا پایان سال تکرار خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: تنوع محصول در کنار کیفیت مطلوب محصولات ایران خودرو سبب شد میزان مشارکت برای خرید افزایش یابد.

کد خبر 428427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حسن IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    2 1
    میخاستم بدانم من درقرکشی برندشدم یانه باتشکر
    • شمه IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      1 0
      نه
  • بهنام IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    1 2
    اگر راست میگین اول اولویت را به متاهلین بدین
  • س IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    این قانون نانوشته که خانواده نباید پلاک فعال نداشته باشه یکی پول پس انداز کرده که ماشین بگیره حالا شما ها با این قانون نانوشته سرمایشو به هیچ تبدیل میکنید .دیگه وقتی سند در رهن شرکت می مونه حق فروش نداره کافیه .
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    0 0
    لطفا اسامی قرعه‌کشی ذخیره رانا بلاس را اعلام کنید با تشکر
  • محمد IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 1
    فکر میکنید برای تحویل رانا پلاس سال دیگه چقدر باید الباقی پول ازمون بگیرن ؟
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    0 1
    باسلام و احترام چرا یکسال یا بیشتر زمان میخواهید تا اتومبیل های نو را تحویل بدهید و چرا سود بانکی را 6 درصد حساب می کنید وخود شما همزمان 20 درصد از بانک سود می گیرید منتظر روزی میمانیم که تحریم ها برداشته شود و واردات خودرو آزاد شود و جواب بی احترامی شما به مردم ایران را متقابلا ببینید