پیشرفت ۹۰ درصدی حلقه حفاظتی شهر در منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این منطقه ۲۶ پروژه در حال اجراست، گفت: پروژه مسیر حلقه حفاظتی (رینگ چهارم) در این منطقه تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه ۱۰ یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر اصفهان به شمار می‌رود و دارای شرایط ویژه بوده نسبت به اجرای پروژه‌های عمرانی و توزیع عادلانه امکانات در آن اقدامات زیادی شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در این منطقه بر اجرای پروژه‌های شاخص مانند حلقه حفاظتی شهر به عنوان پروژه فرا شهری تمرکز شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: پروژه مسیر حلقه حفاظتی (رینگ چهارم) و تقاطع غیر همسطح آفتاب (بزرگراه شهید اردستانی) با ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه آزادسازی و ۶۰۰ میلیارد ریال مبلغ اجرا ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با تاکید بر لزوم جلب رضایت‌مندی شهروندان از اجرای پروژه‌ها و فعالیت‌های شهرداری، گفت: با افتتاح پروژه‌های عمرانی که سال گذشته طی سه مرحله در این منطقه با حضور مدیران شهری اجرا شد، بارقه‌ای از امید و نشاط در دل شهروندان ایجاد شد.

شهبازی ادامه داد: همواره توصیه شهردار اصفهان به مدیران مناطق داشتن نگاه ویژه و خاص به محلات کمتر برخوردار و توزیع عادلانه امکانات و خدمات است؛ به همین دلیل و بر اساس شناخت دقیق از منطقه ۱۰ و محلات ۱۷ گانه آن پروژه‌هایی که رفع کننده نیازهای مردم بود، اجرا شده و شاهد اثرگذاری آنها هستیم.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ با همت کارکنان در حوزه‌های مختلف شهرداری به ویژه حوزه عمران رویدادهای خوبی در منطقه ۱۰ رقم خورد، تصریح کرد: سال گذشته حدود ۳۰ پروژه عمرانی در این منطقه فعال بود و با توجه به پیش‌بینی‌ها، اعتبارات مورد نظر پرداخت شد.

کد خبر 428426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.