۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
انزوای سمدو در تمرینات بارسلونا

نلسون سمدو که چندی پیش با شکستن قوانین فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه در یک جشن تولد حضور پیدا کرده بود توسط باشگاه بارسلونا توبیخ شد و حالا باید به صورت انفرادی تمرین کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، با از سرگیری رقابت‌های لالیگا و نزدیک شدن به اولین بازی بارسلونا در این رقابت‌ها، سران این تیم تمرکز زیادی برای بازی بعدی خود دارند و بازیکنان نیز به صورت منظم در تمرینات حاضر هستند. هرچند جای نلسون سمدو در تمرینات گروهی خالی است، البته نه به خاطر مصدومیت زانوی هفته قبل بلکه به خاطر رعایت نکردن قوانین قرنطینه!

گفته شده است که نلسون سمدو چندی پیش در یک جشن تولد ۲۰ نفره حضور یافته است. بر اساس قوانین تنظیم شده در فاز اول مقابله با کرونا در کشور اسپانیا، حداکثر جمعیت مجاز برای حضور در تجمعات ۱۵ نفر است که البته همه این افراد باید فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. با این حساب، سمدو قوانین را زیر پا گذاشته و البته سلامتی خود را نیز به خطر انداخته است.

اوضاع زمانی برای بارسایی‌ها نگران کننده شد که متوجه شوند سمدو پس از این جشن تولد با سایر بازیکنان تیم تمرین کرده و اگر به کرونا مبتلا شده باشد، خطر جدی همه بازیکنان و کادر تیم را تهدید می‌کند. باشگاه بارسلونا بلافاصله پس از آگاهی یافتن از شکسته شدن قوانین توسط سمدو، او را از تمرینات گروهی کنار گذاشت و وی باید به صورت فردی تمرین کند.

کد خبر 428398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.