پزشکان کره جنوبی فاکتورهای تشدید کننده کرونا را بررسی کردند

گروهی از پزشکان کره جنوبی در بررسی‌های خود به فاکتورهای خطرزا در بروز موارد شدید بیماری کووید -۱۹ پرداختند.

به گزارش ایمنا، گروهی از پزشکان کره جنوبی در بررسی‌های خود دریافتند برخی مشکلات زمینه‌ای ممکن است برخی از بیماران مبتلا به کووید -۱۹ را با آسیب بیشتری مواجه کند. به گفته محققان کره جنوبی، یافته‌های بدست آمده می‌تواند به پزشکان در تشخیص و اولویت قرار دادن بیماران پرخطر در مراحل اولیه این بیماری تنفسی که از کروناویروس جدید ناشی می‌شود کمک کند.

کارشناسان سلامت و همه‌گیرشناسان بیماری‌های عفونی در تلاش برای بررسی فاکتورهای خطرزا در بیمارانی هستند که دچار موارد شدید بیماری کووید -۱۹ می‌شوند. از زمان آغاز شیوع کروناویروس بیش از ۴۱۹ هزار نفر در سطح جهان جان خود را بر اثر ابتلاء به بیماری کووید -۱۹ از دست داده‌اند.

در تحقیقاتی که پیش از این انجام گرفته، آمده است: دیابت، فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی از جمله فاکتورهای خطرزا در بروز موارد شدیدتر بیماری کووید -۱۹ است. در این بررسی محققان کره جنوبی به ارزیابی وضعیت سلامت ۱۱۰ بیمار مبتلا به کووید -۱۹ در یکی از بیمارستان‌های این کشور در فاصله ۱۹ ماه فوریه تا ۱۵ آوریل پرداختند. از میان این ۱۱۰ بیمار، ۲۳ نفر به نوع شدید این بیماری دچار بودند.

بنا به گزارش ایسنا، به گفته محققان، وجود چند نوع از این فاکتورهای خطرزا در تشدید علائم بیماری کووید -۱۹ نقش داشته است. طبق آمارها حدود ۱۱ هزار و ۹۴۷ نفر در کره جنوبی به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده که ۲۷۶ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 428235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.