روزنامه‌های ورزشی ۲۱ خرداد؛ سه لژیونر در لیست خرید سرخ‌ها

به ادعای برخی رسانه‌ها به دلیل عمل پای ضعیف انصاری در پارگی اول رباط صلیبی او حالا با تکرار این اتفاق بازگشت این بازیکن به مستطیل سبز سخت‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - چهارشنبه ۲۱ خرداد - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "سه لژیونر در لیست خرید پرسپولیس" به بازار داغ نقل و انتقالات در نیمه سرخ پایتخت پرداخت، جایی که این روزنامه مدعی است پرسپولیس در حال بررسی وضعیت سه لژیونر است که احتمالاً یکی از آنها نیز باید عابدزاده و دیگری قوچان نژاد باشد.

"گل" با عنوان"اتهام پسر رسانه‌ای؛ سپر رسانه‌ای" به اتهام بزرگ محمد حسین میثاقی دست پرورده عادل فردوسی پور مبنی بر حمایت عادل از فدراسیون فوتبال پرداخت، این در حالی است که خود میثاقی در یکسال گذشته همواره سعی در ادای حق شاگردی خود داشته است اما حرف‌های دوشنبه شب موضوع دیگری را نشان می‌داد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "می‌توان لیگ را با رعایت پروتکل‌ها ادامه داد" به موضع معاون جدید باشگاه استقلال مبنی بر ادامه لیگ پرداخت.

"خراسان ورزشی" با عنوان "دفاعیه استقلال برای فرار از غرامت ۲۷ میلیاردی " به دفاعیه باشگاه استقلال نسبت به درخواست غرامت یک میلیون و ۶۰۰ هزار دلاری استراماچونی از استقلال پرداخت، غرامتی که فعلاً باشگاه استقلال آن را نمی‌پذیرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"محمد انصاری در خط پایان؟ " پرده از عمل پای ضعیف انصاری در ماجرای پارگی رباط صلیبی اول او پرداخت، موضوعی که می‌تواند کار محمد را برای بازگشت به زمین چمن بیش از پیش سخت و دشوار کند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"طلبکار شد و رفت "به مناظره طولانی و جنجالی تاج و میثاقی در برنامه فوتبال برتر پرداخت، جایی که تاج در آخر حرف‌هایش به سمت و سوی برنامه نود به نحوی از پاسخگویی تعداد سوالات بیشتر طفره رفت.

"صدای سپاهان" با عنوان "وقت خود را بی جهت هدر ندهید" از تلاش پرسپولیس برای به چنگ آوردن نیازمند خبر داد، تلاشی که به ادعای این روزنامه بیهوده است.

کد خبر 428008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.