بیش از ۹۵ درصد مجتمع‌های جدید مسکونی-تجاری به FTTH تجهیز می‌شود

رئیس اداره نگهداری و پشتیبانی شبکه انتقال فیبر نوری شرکت مخابرات ایران-منطقه اصفهان از تجهیز شدن ۹۵ درصد مجتمع‌های جدید مسکونی-تجاری به تجهیزات FTTH خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، ولی الله امیری با بیان اینکه استفاده از فیبرنوری در شهر اصفهان و شهرستان‌های استان روند صعودی داشته است، اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد مجتمع‌های که در یکی دو سال اخیر ساخته شده است، به تجهیزات FTTH تجهیز می‌شوند و این روند در سال ۹۹ با رشد بیشتری همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نگهداری و پشتیبانی تمام فیبرهایی که در گستره‌ی استان اصفهان وجود دارد، در این اداره انجام می‌شود، افزود: اداره نگهداری و پشتیبانی شبکه انتقال فیبر نوری، وظیفه دارد نسبت به رفع قطعی و خرابی فیبری که در سطح استان اتفاق بیفتد در کمترین زمان ممکن اقدام نماید و ارتباط را برقرار سازد.

رئیس اداره نگهداری و پشتیبانی شبکه انتقال فیبر نوری شرکت مخابرات ایران-منطقه اصفهان گفت: یکی دیگر از وظایف این اداره برقراری ارتباط اولیه برای مشترکین است که شامل نصب تجهیزات فیبرنوری در بخش‌های زیادی در ساختار مخابراتی است.

امیری ادامه داد: با توجه به سیاست شرکت مخابرات ایران -منطقه اصفهان توانسته‌ایم به منظور ارائه خدمات بیشتر و گسترش این سرویس در سطح استان و همچنین رفع خرابی‌ها در کمترین زمان ممکن، گروه‌های فیبرنوری در شهرستان‌های بزرگ استان مانند کاشان، داران و گلپایگان را مهیا سازیم.

کد خبر 427989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.