خانواده هزینه سرویس مدارس تا ۱۰ اسفند را پرداخت کنند

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خمینی شهر گفت: خانواده‌ها باید هزینه سرویس فرزند خود را تا دهم اسفند ۹۸ پرداخت کنند.

به گزارش ایمنا، روح الله راشد فر، اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا و همزمان با تعطیلی مدارس مصوب شد کلیه دانش آموزانی که از سرویس مدارس استفاده کرده اند تا دهم اسفند ۹۸ هزینه سرویس را به شرکت سرویس مدارس پرداخت کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه دو سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در هم ادغام شده است و در خدمت شهروندان است از وظایف آنها خدمت رسانی به دانش آموزان مدارس است.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خمینی شهر با بیان اینکه مسئولیت سرویس مدارس شهرستان بر عهده کارگروه شهرستان است، افزود: در جلسه‌ای که برگزار شد، با وضعیت موجود و شیوع ویروس کرونا و همزمان با تعطیلی مدارس در اردیبهشت امسال مصوب شد کلیه دانش آموزانی که از سرویس مدارس استفاده کرده‌اند باید تا دهم اسفند ۹۸ هزینه سرویس را به شرکت سرویس مدارس پرداخت کنند.

راشد فر اضافه کرد: خانواده‌هایی که هزینه سرویس را تا پایان اردیبهشت یا خرداد پرداخت کرده‌اند اگر خانواده‌ای بتواند این هزینه را به راننده ببخشد چون رانندگان سرویس مدارس نیز با شیوع بیماری کرونا از نظر اقتصادی بسیار متضرر شدند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خمینی شهر گفت: در غیر این صورت خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به شرکت سرویس مدارس هزینه موجود را برای سال تحصیلی آینده ذخیره کرده و یا مبلغ مورد نظر عودت داده شود.

منبع: موج

کد خبر 427903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.