جایگاه سوخت پایانه صفه آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: جایگاه سوخت پایانه صفه آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: "هر یکشنبه یک افتتاحیه" شعاری است که به همت شهردار اصفهان محقق شد و سازمان پایانه‌ها نیز در راستای تکمیل سیاست خود که بر مدار توسعه پایانه‌های اصفهان بنا نهاده شده، جایگاه اختصاصی سوخت گازوئیل را در پایانه صفه راه اندازی و آماده بهره‌برداری کرده است.

وی با بیان اینکه از جایگاه سوخت پایانه صفه تا چند هفته آینده با حضور شهردار اصفهان بهره‌برداری می‌شود، افزود: از این پس رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری که قصد عزیمت به شهرهای جنوبی کشور را دارند و یا از شهرهای جنوبی وارد پایانه صفه می‌شوند، می‌توانند با خاطری آسوده و راحت در کمترین زمان نسبت به سوخت‌گیری اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: این امر باعث می‌شود که از رفت و آمد اضافه به پایانه کاوه و یا محله‌های مرغ و قلعه شور جلوگیری شده و خود باعث رفع آلودگی هوا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این جایگاه زمان استراحت رانندگان در استراحتگاه مجهز پایانه افزایش یافته است چرا که پیش از این برای امر سوخت‌گیری باید ساعت‌ها در صف منتظر می‌ماندند و با حذف این رویه می‌توانند زمان بیشتری استراحت کنند و سفر ایمنی را داشته باشند.

محبوبی اظهار کرد: جایگاه سوخت صفه با بهره‌گیری از مخازنی با گنجایش ۹۰ هزار لیتر و دیسپنسرهای چهار نازله این امکان را دارد که به صورت همزمان چهار دستگاه اتوبوس سوخت‌گیری کنند.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های سازمان پایانه‌ها حفاظت از محیط زیست بوده که حجم بالای فضاهای سبز موجود در پایانه‌ها به وضوح بیانگر این موضوع است و جایگاه اختصاصی صفه نیز با عرضه سوخت یورو ۴ از این قائله مستثنی نیست.

کد خبر 427849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 0
    عالی