آغاز عملیات اجرایی ساماندهی میدان امام حسین (ع)

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از آغاز عملیات ساماندهی میدان امام حسین (ع) خبر داد و گفت: مدت اجرای این پروژه پنج ماه در نظر گرفته شده و پیش بینی می‌شود زودتر از موعد پایان یابد.

محمد فیض در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از اجرای قسمت مرکزی (فاز نخست) ساماندهی میدان امام حسین (ع)، ساماندهی گذرهای سواره و پیاده این میدان با مساحتی بالغ بر ۵۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۴.۶ میلیارد تومان در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مراحل اجرایی این پروژه از دو گذر شرق و غرب ابتدای چهارباغ عباسی (قسمت باقیمانده از پروژه پیاده‌راه) و همچنین پیاده راه جلوی ساختمان شهرداری مرکزی توسط سازمان نوسازی و بهسازی آغاز شده است، افزود: مدت اجرای این پروژه پنج ماه در نظر گرفته شده و پیش بینی می‌شود زودتر از موعد پایان یابد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان از ساماندهی گذرهای منتهی به چهارباغ عباسی خبر داد و تصریح کرد: با توجه به پایان یافتن پروژه پیاده راه چهار باغ عباسی، شهرداری در نظر دارد گذرهای منتهی به چهارباغ عباسی که آن را به خیابان‌های مجاور در شرق و غرب متصل می‌کند را نیز ساماندهی کند.

وی ادامه داد: خیابان‌های عباس آباد و شیخ بهایی (حد فاصل چهار باغ عباسی تا شمس آبادی) در اولویت نخست اجرایی قرار داشته و هرکدام به ترتیب ۱۸۹ و ۲۲۲ متر طول دارند.

فیض خاطرنشان کرد: ۶۰ متر طول از خیابان شیخ بهایی با عرض ۲۲ متر و ۳۵ متر طول از خیابان عباس آباد با عرض ۱۶ متر به سبک کف‌سازی چهارباغ عباسی و مابقی به صورتی متفاوت اجرا می‌شود که اعتبار در نظر گرفته شده جهت اجرای ساماندهی این دو خیابان ۱.۵ میلیارد تومان است.

وی اظهار کرد: ساماندهی خیابان‌های سید علیخان و آمادگاه نیز که مسیر چهارباغ را به خیابان باغ گلدسته می‌رسانند نیز در اولویت بعدی و در سال جاری توسط این سازمان اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: خیابان سید علیخان با طول ۲۷۱ متر و عرض متوسط ۱۱.۶۰ متر و خیابان آمادگاه با طول ۲۷۷ متر و عرض ۲۲ متر جمعاً با اعتبار ۳.۲ میلیارد تومان، پس از تصویب طرح به مرحله اجرا خواهد رسید.

کد خبر 427846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.