سرنوشت پایتخت ۶ چه خواهد شد؟

با معرفی محسن تنابنده به عنوان یکی از دو بازیگر اصلی فیلم سینمایی قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی، سرنوشت قسمت‌های پایانی فصل ششم سریال پایتخت در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته و پس از مدت‌ها انتظار اسامی بازیگران نهمین ساخته اصغر فرهادی اعلام شد. طبق اعلام قبلی برای ساخت این فیلم فرهادی سراغ بازیگران مشهور زیادی نرفت و تنها امیر جدیدی و محسن تنابنده به عنوان دو بازیگر حرفه‌ای در این پروژه حضور دارند. اگرچه این ترکیب جذاب و جدید هیجان بسیاری را به سینمای ایران تزریق کرده، اما از طرفی برای دوستداران تلویزیون سوال‌های بسیاری به وجود آورده است.

محسن تنابنده علی‌رغم تمام فعالیت‌های سینمایی و دریافت سیمرغ‌های بهترین بازیگری جشنواره فجر، همچنان در بین مردم ایران با مجموعه پایتخت شناخته می‌شود. سریالی که تعطیلات عید نوروز سال جاری فصل ششم آن پخش شد و همچنان به عنوان یک مجموعه پر بیننده شناخته می‌شود. البته پایتخت ۶ با پایتخت‌های دیگر تفاوت اساسی داشت، زیرا به دلیل شیوع کرونا و نیمه تمام ماندن فیلمبرداری آن، قسمت‌های پایانی آن پخش نشد.

در همان زمان سازندگان این سریال که محور آن‌ها محسن تنابنده است‌ اعلام کردند که تولید قسمت‌های پایانی این سریال به محض بهبود شرایط و اجازه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای ادامه ساخت پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی، از سر گرفته خواهد شد. با گذشت بیش از دو ماه از پخش آخرین قسمت پایتخت ۶ نه تنها خبری از ادامه فیلمبرداری این سریال نشد، بلکه خبرهای تازه احتمال ناتمام باقی ماندن این پروژه را می‌دهند.

در روزهایی که آهسته آهسته پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی وارد فاز ساخت می‌شد و جلسات فیلمبرداری بسیاری از آثار نیز ادامه داشت، هیچ خبری از ساخت پایتخت نبود. حتی نسرین نصرتی یکی از بازیگران اصلی پایتخت نیز در گفت‌وگویی اعلام کرد که هیچ خبری از سرنوشت پایتخت ۶ ندارد و تاکنون با او تماسی برای ادامه فیلمبرداری گرفته نشده است. حالا و با انتخاب محسن تنابنده به عنوان یکی از بازیگران فیلم قهرمان اصغر فرهادی سرنوشت پایتخت ۶ از همیشه نامشخص‌تر است.

روابط عمومی فیلم قهرمان پیش از اعلام اسامی بازیگران این فیلم گفته بود که دو بازیگر اصلی این فیلم مدتی است که در حال تمرین برای ایفای نقش‌ها هستند. بدین ترتیب از ماه‌ها پیش تا ماه‌های آینده محسن تنابنده درگیر "قهرمان" خواهد بود. بدین ترتیب پایتخت ۶ یا باید بدون تنابنده به کار خود ادامه دهد و یا عوامل آن و بینندگان صبر می‌کنند تا در یک فرصت دیگر این سریال ساخته شود.

البته یک احتمال دیگر و بعضاً قوی نیز وجود دارد، ناتمام ماندن پایتخت ۶! در سال گذشته و در حالی که سریال پایتخت به نیمه رسیده بود، برخی حواشی در صدا و سیما باعث شد تا برخی هنرمندان با این رسانه خداحافظی کنند. یکی از این افراد محسن تنابنده بود که اعلام کرد دیگر با صدا و سیما همکاری نخواهد کرد. البته بعدها و در جریان پخش مجموعه پایتخت در عید نوروز او اعلام کرد که اگر "اقبال عمومی" باشد، پایتخت ۷ را نیز خواهند ساخت.

با این حال می‌توان حدس زد که احتمال اینکه ساخت پایتخت ۶ ناتمام باقی بماند بیشتر از دیگر احتمالات است. تنابنده حالا دیگر مشغول بازی در یک فیلم بین‌المللی است که کارگردان آن کسی است که آرزوی تقریباً تمام بازیگران سینمای ایران است تا برای او بازی کنند.

بیشتر بخوانید:

محسن تنابنده و امیر جدیدی بازیگران قهرمانِ اصغر فرهادی

کد خبر 427769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    6 0
    خیلی عالی از عالی بهتر ممنون باتشکر خواهشن دوباره سریال پایتخت رو دوباره بخش کنید