ابلاغ دستورالعمل‌های نمایشگاهی در مراکز استان‌ها

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از ابلاغ دستورالعمل‌های نمایشگاهی شامل ساماندهی، سیاستگذاری فعالیت‌های نمایشگاهی در مراکز استان‌ها و برنامه‌ریزی و نظارت بر فعالیت‌های نمایشگاه‌های داخلی و خارجی توسط سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم اظهار داشت: ابلاغ دستورالعمل‌های نمایشگاهی در راستای عمل به وظایف مندرج در اساسنامه سازمان در خصوص سیاستگذاری، نظارت، ارزیابی و صدور مجوزهای نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و در جهت اجرایی کردن وظایف سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان مسئول شورای بازرگانی خارجی است.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل‌ها برآیند نظرات کارشناسی سازمان‌های صمت استان‌ها، انجمن‌های فعال در حیطه نمایشگاه‌ها و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی است، افزود: فلسفۀ تدوین و ابلاغ دستورالعمل نمایشگاهی، برگزاری بیش از ۵۰۰ عنوان نمایشگاه تخصصی در سراسر کشور بوده است.

معاون وزیر و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران بر ضرورت تدوین تقویم جامع کشوری که متضمن رعایت همپوشانی‌های زمانی و موضوعی باشد و همچنین توجه به توانمندی‌های اقتصادی، جغرافیایی و تجاری استان‌ها تاکید کرد و نقش سازمان‌های صمت به عنوان دبیرخانه کارگروه توسعه صادرات استان‌ها و کمیته فنی و کارشناسی را با اهمیت دانست.

کد خبر 427705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.