حاتمی: تقویت نیروی انتظامی دستور کار وزارت دفاع است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع با تمام توان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های صنعتی، علمی، فناورانه و دانشی خود در پشتیبانی از ماموریت‌های متنوع نیروی انتظامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و تقویت قدرت نیروی انتظامی را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع، سرتیپ امیر حاتمی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری‌های مشترک وزارت دفاع و نیروی انتظامی نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت را ستودنی برشمرد و بر لزوم ارتقای توان مأموریتی نیروی انتظامی در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی تاکید کرد.

وی افزود: وزارت دفاع با تمام توان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های صنعتی، علمی، فناورانه و دانشی خود در پشتیبانی از مأموریت‌های متنوع نیروی انتظامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و تقویت قدرت نیروی انتظامی را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار داده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نقش و مأموریت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت کشور را ستودنی و قابل تحسین برشمرد و تصریح کرد: کارکنان جان بر کف، مخلص و پرتلاش نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌های برقراری نظم و امنیت کشور با نثار جان خود از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند و امنیت مثال‌زدنی امروز کشورمان مشحون از خدمات صادقانه این سربازان سرافراز ایران اسلامی است.

کد خبر 427620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.