اقدام جالب سلنا گومز در حمایت از معترضان آمریکایی

سلنا گومز، خواننده مشهور آمریکایی صفحه اینستاگرام خود را در اختیار معترضان به تبعیض نژادی در آمریکا قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سلنا گومز یکی از مشهورترین هنرمندان آمریکایی است که ۱۷۹ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. این خواننده ۲۷ ساله بارها حمایت خود از جامعه سیاه‌پوستان آمریکا را اعلام کرده و برای حمایت از اعتراضات علیه تبعیض نژادی که پس از مرگ جورج فلوید شکل گرفت، این هنرمند اقدامی جالب انجام داده است.

او صفحه اینستاگرام خود را به رهبران جنبش "زندگی سیاهان اهمیت دارد" قرض داده است. این جنبش و شعار اکنون در سراسر آمریکا توانسته معترضان را بر علیه نژاد پرستی سیستماتیک در پلیس و دیگر بخش‌های ایالات متحده آمریکا به خیابان‌ها بکشاند.

در روز جمعه صفحه اینستاگرام سلنا گومز توسط آلیشیا گارزا، یکی از بنیان‌گذاران جنبش "زندگی سیاهان اهمیت دارد" مدیریت شد. او در این روز چندین پست در حمایت از معترضان آمریکایی گذاشت و بدین ترتیب گومز، حمایتی مجازی از این جنبش انجام داد.

گارزا در ویدئویی که در صفحه گومز بارگذاری کرد از حساسیت این روزها در تاریخ آمریکا گفت و به کشته شدن‌های سریالی مردم سیاه‌پوست توسط پلیس آمریکا اشاره کرد. او همچنین خواسته‌های معترضان را تشریح کرد و از دلایل اعتراض آن‌ها گفت.

پیش تر و با آغاز اعتراضات گومز در یکی از پست‌های خود این روزها را "برهه حساس در تاریخ آمریکا" دانست و تاکید کرده بود که "تا زمانی که این ناعدالتی ادامه دارد، نباید ساکت نشست".

گومز پس از این پست‌ها تصمیم گرفت که صفحه اینستاگرام خود را در اختیار رهبران جنبش‌های ضد نژاد پرستی قرار دهد. برخی دیگر از هنرمندان آمریکایی از جمله لیدی‌گاگا نیز تصمیمی مشابه گرفتند.

کد خبر 427596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.