عده ای همیشه دنبال تخریب و فرافکنی هستند/ آبروی ژیمناستیک در میان است

رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان اصفهان گفت: عده ای همیشه دنبال تخریب و فرافکنی هستند در صورتی که در هر ارگانی هم مخالف و هم موافق بوده در نهایت با فعالیت دلسوزانه کنار یکدیگر این مشکلات حل می شود.

مهیار مصفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت ژیمناستیک اصفهان، اظهار کرد: بحث‌هایی به وجود آمده و کارهایی شده که ژیمناستیک اصفهان به سمت و سوی جنجالی رفته و شرایط خوبی ندارد. خانه ژیمناستیک که تنها سالن مجهز به وسایل میلیاردی است، به مزایده گذاشته شده و به بخش خصوصی واگذار شده است. زمانی که هیئت این سالن را نداشته باشد خیلی از فعالیت‌ها را نمی‌تواند انجام دهد و به مشکل بر می‌خورد.

وی ادامه داد: اکثر هیئت‌های ورزشی با قرار دادن سالن برای مزایده مخالف هستند که در شهرهای دیگر مثل یزد شاهد این موضوع هستیم. افرادی که سالن را در اختیار دارند از خود ژیمناستیک و دوستان ما هستند که کنار هم کار کردیم و الان انتظار داریم افراد در هر سمتی که قرار دارند به ژیمناستیک کمک کنند.

رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان اصفهان با بیان اینکه در هر مدیریتی نقاط ضعف و قوت وجود دارد، تصریح کرد: مشکلاتی که در هیئت ژیمناستیک وجود دارد، ضربه محکمی به ژیمناستیک اصفهان وارد می‌کند. دوستانی که می‌خواهند در خانه ژیمناستیک فعالیت خود را شروع کنند باید با هیئت به یک توافق و هماهنگی برسند و به هم کمک کنند تا ژیمناستیک موفق شود.

مصفا اضافه کرد: در سال‌های گذشته با ۳۰۰ نفر شرکت کننده طرح استعداد یابی داشتم که باید از این برنامه حمایت شود تا این اقدام به ثمر برسد.

وی در خصوص سختی رشته ژیمناستیک، خاطر نشان کرد: ژیمناستیک یک رشته سخت است و شخصی که وارد این رشته می‌شود بخواهد تمام اصول را اجرا کند پنج سال طول می‌کشد تا به قهرمانی برسد.

رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه باید برای حل شدن مشکلات به یکدیگر کمک کنیم، گفت: همه از خانواده ژیمناستیک هستیم باید تبادل نظر داشته باشیم تا به یک نتیجه واحد برسیم. هرچقدر این موارد رسانه‌ای شود جنبه قشنگی ندارد. از تخریب کردن یکدیگر باید خودداری کنیم زیرا آبروی ژیمناستیک در میان است.

مصفا افزود: ژیمناستیک به حمایت نیاز دارد، هیئت شهرستان به خاطر اینکه زیر مجموعه هیئت استان است کمتر دیده می‌شود که از مسئولان می‌خواهم بیشتر به این رشته و هیئت رسیدگی کنند. در چند جلسه‌ای که برگزار کردم از مربیان خواهش کردم بیایند نظرات خود را بگویند انتقاد کنند اگر مخالف من هستند در یک جلسه عنوان کنند، اما از جانب مربیان همکاری صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید:

هیئت فعلی ژیمناستیک انتقادپذیر نیست / مثل ۲۰ سال قبل هم نیستیم! 

وی اظهار کرد: زمانی که در هیئت بحث است برخی دوستان حضور دارند، اما وقتی همه چیز خوب است حضور ندارند. انتظار دارم مربیان بیشتر همکاری کنند. باید اصول و قوانین رعایت شود، هر مربی که می‌خواهد در اصفهان کار کند موظف است زیر مجموعه هیئت باشد.

رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان اصفهان در رابطه با فعالیت مربیان ژیمناستیک، خاطر نشان کرد: زمانی که مربیان در جلسات هیئت حضور ندارند نباید انتظاری هم از جانب هیئت داشته باشند. خود ما تا جایی که توان داشته باشیم از مربیان بهره خواهیم برد، امیدوارم بحث هیئت استان هم به نتیجه برسد.

مصفا ادامه داد: مردم فکر می‌کنند ژیمناستیک یک رشته‌ای است که اوضاع بدی دارد، ما باید کاری کنیم تا دید جامعه و مردم نسبت به این رشته تغییر کند. در آکروژیم و ایروبیک فعالیت‌های خوبی داریم، زیر شاخه‌ها فعال هستند همچنین تیم آکروژیم اصفهان سال ۹۷ مقام اول کشور را کسب کرد که یک مجموعه دور هم جمع شدند تا این کار شکل گرفت.

وی با بیان اینکه پتانسیل و استعداد در اصفهان زیاد داریم باید مشکلات حل شود تا اصفهان به جایگاه اصلی خود در ژیمناستیک برسد، تصریح کرد: در چندسال گذشته ژیمناستیک هنری اصفهان نسبت به شهرهای دیگر عملکرد کمرنگ‌تری داشته، اما رو به پیشرفت است. باید همه برای بهتر شدن با یکدیگر تلاش کنیم.

رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان اصفهان افزود: عده‌ای به دنبال تخریب و فرافکنی هستند در صورتیکه همیشه در هر ارگانی هم مخالف و هم موافق بوده در نهایت با فعالیت دلسوزانه کنار یکدیگر این مشکلات حل می‌شود.

کد خبر 427578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.