زمان انتظار مترو تبریز چهار دقیقه کاهش یافت

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز گفت : پیش از این سرفاصله حرکت قطارها در فاز اول و دوم خط یک مترو تبریز هر ۱۷ دقیقه یک قطار بود که با تلاش صورت گرفته حداکثر میزان زمان انتظار مسافر در ایستگاه به ۱۳ دقیقه کاهش یافته است.

به گزارش ایمنا، بهرام فرهخت با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر یک رام قطار به ناوگان اضافه شده است و چهار رام قطار تمام وقت فعال است.

وی افزود: به طور متوسط ماهانه هفت هزار نفر از خدمات قطار شهری تبریز استفاده می‌کنند که امیدواریم کاهش زمان در ترغیب استفاده بیشتر از این ناوگان ریلی درون شهری مؤثر باشد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تبریز از کاهش قابل توجه مسافران متروی تبریز در طی ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: همه گیری و شیوع کرونا تأثیر مستقیمی بر کاهش جابجایی مسافران از طریق مترو داشته است به طوری که در ماه‌های پایانی سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر از خدمات مترو بهره مند می‌شدند و این روزها شاهد کاهش قابل توجه مسافر هستیم.

وی کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خطوط مترو را نوید بخش افزایش خدمات رسانی به همشهریان دانست و گفت: کاهش زمان انتظار بدون شک در تسهیل رفت و آمدهای بین شهری همشهریان تأثیرگذار خواهد بود.

فرهخت اظهار کرد: خدمات رسانی مطلوب به شهروندان دقت در نگهداری و تعمیر و تجهیز به موقع را طلب می‌کند از این رو انتظار می‌رود متولیان امر این موضوع را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: لازم است تا بودجه‌های عمرانی برای شرکت بهره برداری مترو تبریز اختصاص یابد چرا که با وجود گذشت زمان برخی بخش‌ها نیازمند تعمیر و تخصیص اعتبار است.

به گزارش ایمنا، قطار شهری تبریز همه روزه از ساعت ۰۶:۳۰ الی ۲۱ در فاز اول و دوم خط یک و ساعت ۱۱ تا ۱۴ در فاز سوم خط یک (حدفاصل ایستگاه میدان کهن تا ایستگاه نور) به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

کد خبر 427516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.