سهام عدالت متوفیان چگونه انتقال می یابد؟

مدیر روابط عمومی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: نحوه انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث طی اعلامیه‌ای توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام خواهد شد. این افراد تا آن زمان اقدام‌های لازم قانونی را انجام داده و در انتظار اطلاعیه این شرکت بمانند.

مهدی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره وضعیت انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث اظهار کرد: قرار بوده است که سازمان خصوصی سازی، اطلاعات مربوط به ۲.۵ میلیون متوفای دارای سهام عدالت را به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ارسال کند تا این سازمان فرآیند انتقال این سهام به وراث را انجام دهد اما تا این لحظه هیچ اطلاعاتی از سوی سازمان خصوصی سازی به این شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ارسال نشده است.

وی افزود: این وظیفه پیشتر به سازمان خصوصی سازی محول شده بود که با تصمیم شورای عالی بورس بر عهده شرکت سپرده گذاری مرکزی قرار گرفت. این شرکت نیز پس از دریافت اطلاعات لازم از سازمان خصوصی سازی، اقدام به راه اندازی میز خدمت آنلاین کرده و مراتب با انتشار اعلامیه‌ای به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

مدیر روابط عمومی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی خاطرنشان کرد: در حال حاضر وراث باید اقدام‌های لازم برای انتقال دارایی از متوفیان نظیر پرداخت مالیات را انجام داده و در انتظار انتشار اطلاعیه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی باشند. احتمال دارد این فرآیند طی یک ماه آینده انجام شود.

کد خبر 427485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
    0 0
    سلام چرا سهام عدالت متوفیان ثبت نام نمی کنند تمام مراحل اداری رو هم انجام دادم