کومان: آرزوی من مربیگری در بارسلونا است

بازیکن بازنشسته هلندی بارسلونا در جدیدترین اظهارات خود از آرزویش برای مربیگری بارسلونا صحبت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رونالدو کومان سرمربی تیم ملی هلند و بازیکن سابق تیم بارسلونا گفت: آرزوی هر کسی مربیگری در بارسلونا است اما در حال حاضر تمرکز اصلی من بر روی مربیگری تیم ملی است.

اگرچه رونالد کومان پس از اخراج ارنستو والورده از باشگاه بارسلونا به این تیم لینک شده بود، اما پیوستن او به بارسلونا منتفی شد. البته بند خاصی در قرارداد این مربی با تیم ملی هلند ذکر شده است که طبق آن، کومان می تواند پس از پایان یورو ۲۰۲۰ به بارسلونا بپیوندد؛ هرچند مسابقات یورو نیز به دلیل کرونا با یک سال تاخیر برگزار خواهد شد.

کومان در خصوص پیوستن به بارسلونا افزود: پیش تر نیز به رسانه ها گفته بودم که زمانی باشگاه بارسلونا با من تماس گرفت اما من مایل بودم همکاری خودم با تیم ملی را ادامه دهم. اگرچه در قرارداد من بند خاصی وجود دارد، اما الان زمان فکر کردن به این مسائل نیست و تمرکز اصلی من روی تیم ملی است. هرچند همه می دانند که آرزوی من مربیگری در بارسا است.

سرمربی تیم ملی هلند خاطرنشان کرد: فصل جاری بیشتر از پیش بازی های بارسلونا را دنبال می کردم. به خاطر حضور دی یونگ در خط میانی آبی اناری ها بیشتر پیگیر بازی هایشان هستم. امیدوارم که این فصل بارسا قهرمان لالیگا شود اما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان باید پیشرفت کنند.

کد خبر 427477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.