۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
پایبند به وعده‌ها هستیم

شهردار اصفهان گفت: رویداد «هر یک شنبه، یک افتتاح» با رعایت فاصله فیزیکی و دیگر شرایط لازم در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی ظهر امروز _یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۹_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲ اظهار کرد: از این پس هر یکشنبه یک افتتاح و حتی در برخی از مناطق چندین افتتاح و حتی کلنگ زنی‌های جدید پروژه‌های عمرانی را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه قول‌هایی که به شهروندان داده شده در موعد مقرر عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: در محدوده شمال ملک شهر شهروندان از سال‌های گذشته اذیت شدند، اما شهرداری منطقه علی رغم مشکلات بسیار زیاد برای آزادسازی خیابان آرمان تلاش زیادی کرده است که در این راستا در صورتی که مانعی برای آزادسازی ادامه مسیر این خیابان به وجود نیاید تا سه ماه افتتاح خواهد شد.

نوروزی اظهار امیدواری کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهر شاهد ایجاد فضای مناسب برای زندگی بهتر شهروندان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تعداد پروژه‌های تکمیل شده برای بهره برداری در مناطق ۱۵ گانه و سازمان‌های وابسته به شهرداری بسیار زیاد است و تا پایان سال یکشنبه هر هفته افتتاح پروژه‌های عمرانی را خواهیم داشت.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد: یکشنبه هفته آینده با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان برای خدمت به مردم و افتتاح سایر پروژه‌ها در یکی دیگر از مناطق شهر حضور یابیم.

به گزارش ایمنا، در این آئین فرهنگسرای دکتر کتابی در زمینی به مساحت ۳۳۷ مترمربع و زیربنای ۷۵۰ متر مربع در دو طبقه با هزینه ۱۱ میلیارد ریال بهره برداری شد همچنین عملیات اجرایی خیابان آرمان به طول ۶۰۰ متر و عرض ۳۰ متر آغاز شد.

افتتاح ادامه خیابان محمد باقر حکیم، دیگر پروژه منطقه ۱۲ شهرداری بود که برای انجام عملیات اجرایی آن به طول ۳۵۰ متر و عرض ۲۰ متر ۱۱ میلیارد ریال و برای آزادسازی آن ۵۵ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

کد خبر 427465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.