مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اصفهان از دلیل استعفای خود پرده برداشت

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دلیل استعفای خود را مسائل خانوادگی عنوان کرد و گفت: اگر فرصت حضور در اصفهان را داشتم مهم‌ترین برنامه کاری‌ام نهادینه کردن گفتمان مدیریتی بود که باعث توسعه فرهنگی استان می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سعید سرابی نامی بود که حدود ۵۲ روز قبل از اطراف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان به گوش رسید. مدیری که روزی بر مسند مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تکیه زده بود، به مرکز ایران آمد تا همین پست را در نصف جهان عهده‌دار شود. اما عمر ریاست سرابی در این پست جدید بسیار کوتاه بود و او پس از ۴۷ روز استعفا داد و رمضانعلی معتمدی جای او را گرفت تا شبهات بسیاری در این باره به وجود آید. با این حال مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اصفهان دلایل خانوادگی را انگیزه اصلی خود برای این استعفا عنوان کرد.

سرابی در گفتگو با خبرنگار ایمنا درباره استعفایش گفت: حضور خانواده در اصفهان امکان پذیر نبود و در ماه مبارک رمضان کسالت فرزندم جدی‌تر شد. در مجموع به این جمع بندی رسیدم که استعفای خود را اعلام کنم که در نهایت در روز ۱۱ خردادماه توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پذیرفته شد.

وی افزود: اصفهان شهر فرصت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه فرهنگی هنری است که همت بلند و اراده جدی می‌خواهد تا این آن‌ها را تبدیل به فرصت بالفعل کند و از این جهت اصفهان منحصر به فرد است.

مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: مهمترین اصل در توسعه این شهر و استان باید از بستر فرهنگ و هنر عبور کند و این یک اراده جدی می‌طلبد که در قالب هم‌سویی و همراهی و همدلی بین مسؤولان و جامعه فرهنگی قابل تحقق است. اگر فرصت حضور در اصفهان را داشتم مهم‌ترین برنامه کاریم نهادینه کردن گفتمان مدیریتی بود که باعث توسعه فرهنگی استان می‌شد.

بیشتر بخوانید:

رمضانعلی معتمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان استعفا کرد

اصفهان باید برای خود سطحی بین المللی در حوزه فرهنگ و هنر قائل شود

سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان شد 

کد خبر 427462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.