سلام دوباره بر فوتبال اصفهان

چهارصد و هفتاد و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "سلام دوباره بر فوتبال اصفهان" عنوان اصلی این روزنامه است و اشاره به از سرگیری مسابقات فوتبال اصفهان، پس از وقفه طولانی با دیدار دوستانه سپاهان و ذوب آهن دارد. پس از صدور مجوز برگزاری بازی‌های دوستانه توسط ستاد مقابله با شیوع کرونا در ورزش، دو تیم همشهری بار دیگر به مصاف یکدیگر می‌روند تا رفته رفته آماده بازگشت به دور مسابقات شوند. آخرین دیدار دو تیم اصفهانی در واپسین هفته پیش از تعطیلی لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

"رادو قطعاً باز نمی‌گردد، ذوب آهن استعفای رسمی می‌خواهد" تیتر دیگری از این روزنامه است که در آن مطلب رسانه‌ای آورده شده است که مدعی شده رادولوویچ به مسئولان ذوب آهن اعلام کرده تا زمانی که مشکل کرونا به طور کامل در ایران برطرف نشود، قصد فعالیت در عرصه مربیگری را ندارد و از همین رو نمی‌تواند به ایران برگردد. گفته می‌شود ذوبی‌ها منتظر کناره‌گیری رسمی وی هستند تا نیازی به پرداخت باقی‌مانده قرارداد او نباشد و پرداختی آنها به سرمربی مونته‌نگرویی محدود به همان مقطع حضورش در ایران باشد.

"گزینه‌ای را انتخاب می‌کنم که برای حضورم در تیم ملی مفید باشد" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های امید نورافکن دارد. نورافکن درباره وضعیتش برای فصل بعد گفته: نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. اگر شارلوا به من نیاز داشته باشد، از بازگشت به بلژیک خوشحال می‌شوم. سپاهان دوست دارد مرا حفظ و به صورت دائمی و قطعی به خدمت بگیرد. امید نورافکن اضافه کرده است: گزینه‌ای را انتخاب می‌کند که برای فوتبال و البته حضورم در تیم ملی ایران بهترین تصمیم باشد.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 427388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.