افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر سیاست اصلی شهرداری است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج گفت: سیاست اصلی مدیریت شهری کرج افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رحیمی شامگاه شنبه در آئین افتتاح و بازگشایی پنج سرای محله شهر کرج در پارک ورزش کیانمهر، یکی از مؤلفه‌های مهم شهرهای توسعه یافته را مشارکت شهروندان در اداره شهر عنوان کرد و گفت: کار هنگامی نتیجه بخش است که نظر شهروندان را در اجرای آن پیاده سازی کنیم.

وی با بیان اینکه سیاست اصلی مدیریت شهری کرج افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر است، افزود: بر اساس بودجه سال ۹۸ شهرداری کرج، سازمان فرهنگی شهرداری کرج موظف شد تا سرای محلات را در نقاط مختلف شهر کرج راه اندازی و افتتاح کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرج تصریح کرد: پنج سرای محله که امروز در شهر کرج افتتاح شد در محلات اسلام آباد، کیانمهر، حسن آباد، حصارک بالا و رجایی شهر واقع شده است.

وی با بیان اینکه پنج سرای محله دیگر نیز تا مردادماه امسال بهره برداری می شود، عنوان کرد: سرای محلات محل امن و مرکز حضور اجتماعی و پیاده سازی دیدگاه‌های مردمی و مشارکت آنها است.

رحیمی اضافه کرد: حضور مردم در اماکن اجتماعی در کنار همکاری و مشارکت سمن‌ها و انجمن‌های شهری و محلی موجب سرزندگی شهرها و تأثیر گذار در رشد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی محلات یک شهر است.

کد خبر 427370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.