روزانه ۹۰۰ تن نخاله ساختمانی در یزد تولید می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از تولید روزانه ۹۰۰ تن نخاله ساختمانی در شهر یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپنتا نیکنام عصر امروز (شنبه) در دویست و چهل و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه سال گذشته نام کمیسیون خدمات به کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری تغییر داد، اظهار کرد: محیط زیست صرفاً به فضای خارج از شهر گفته نمی‌شود و بخش مهمی از محیط زیست به شهرها باز می‌گردد.

وی با بیان اینکه تغییر نام کمیسیون باعث تغییر رویکرد در شورای شهر و شهرداری شد، افزود: لازم است سایر کمیسیون‌های شورا نیز نسبت مباحث محیط زیستی حساس شوند و در برنامه‌های خود این مهم را لحاظ کنند.

نیکنام با بیان اینکه مدیران استان همگی باید به این نتیجه برسند که محیط زیست و حفاظت از آن یکی از اولویت‌های جامعه کنونی است، تصریح کرد: برنامه ریزی لازم برای راه اندازی مجدد کارخانه کمپوست در حال انجام است و شهرداری نیز تضمین لازم را داده است تا این اقدام با اولویت بالا تأمین اعتبار و اجرایی شود.

عضو شورای شهر یزد با بیان اینکه آئین نامه بازبافت و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در حال تدوین است، اضافه کرد: روزانه ۹۰۰ تن نخاله ساختمانی در شهر یزد تولید شده و بیش از پیش وجود چنین آئین نامه‌ای احساس می‌شود.

کد خبر 427332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.