ساماندهی و تجهیز مجموعه ورزشی شهدای نصرآباد در منطقه ۹

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات عمرانی ساماندهی و تجهیز مجموعه ورزشی شهدای نصرآباد واقع در خیابان میرزاطاهر غربی خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه پیمانکار پروژه انتخاب شده در مناقصه، از نیمه دوم خردادماه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

سیدعباس روحانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساماندهی و ساخت و تجهیز اماکن ورزشی یکی از الزامات در دستور کار شهرداری اصفهان برای رشد و توسعه ورزش شهروندی و همگانی است.

وی افزود: افزایش فضای سبز تفرجگاهی و زمین‌های روباز ورزشی از اهداف شهرداری اصفهان و منطقه ٩ به شمار می‌رود.

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان تصریح کرد: روند بهسازی اماکن ورزشی این منطقه و مجموعه ورزشی شهدای نصرآباد بر اساس استانداردهای لازم و بر اساس برنامه‌ریزی منسجم ادامه خواهد داشت که امیدواریم این پروژه تا پایان امسال به اتمام رسیده و روند بهینه سازی به تمام مجموعه‌های ورزشی شهرداری اصفهان در سطح منطقه ٩ تسری یابد.

وی افزود: مشکل تامین نور و ایمنی سالن‌های ورزشی شهدای نصرآباد رفع و سیستم‌های سرمایش و گرمایش آن به روز می‌شود.

روحانی با بیان اینکه در اهداف کلان شهرداری‌ها ارتقای سلامت و نشاط جامعه برای تحقق توسعه پایدار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، گفت: این امر مستلزم توجه مدیران شهری و منطقه‌ای به توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و توجه به تقویت ورزش‌های مختلف به ویژه ورزش همگانی است و در این میان نقش مدیران و تصمیم سازان شهری برای ساماندهی، حفظ، استقرار و جانمایی این اقدام مهم از جایگاه و اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر 427271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.