شهاب سنگ بزرگ به زمین نزدیک می‌شود+ جزئیات

واژگونی وحشتناک تریلی ۱۸ چرخ در بزرگراه، مرگ یک معترض آمریکایی زیر چرخ‌های کامیون، مصدوم شدن آقای مرد ساله در یک حادثه رانندگی، فاش راز ناپدید شدن دختر ۹ ساله با کشف جسدش و ترکیدن لاستیک پرواز تهران - شیراز، عناوین مهم‌ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در این بسته خبری مطالعه می‌کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهاب سنگ ۱۶۳۳۴۸ (۲۰۰۲ NN۴) به اندازه یک زمین فوتبال که خطر وحشتناکی برای بشر به حساب می‌آید، به زمین نزدیک می‌شود.

بنا به گزارش رسانه Space Referenc ، این جرم آسمانی در سال ۲۰۰۲ کشف شد و گمان می‌رود که ۶ ژوئن در ساعت ۶:۲۰ به وقت مسکو در حداقل فاصله با زمین قرار گیرد.

گفتنی است که فاصله بین شهاب و زمین ۵.۹۳ میلیون کیلومتر است و حداقل فاصله‌ای که جرم آسمانی به زمین نزدیک می‌شود ۱۳ برابر بیشتر از فاصله از مدار تا ماه است و مسیر حرکت این شهاب آسمانی از مدار زمین عبور می‌کند به همین خاطر خطری بزرگ برای زمین محسوب می‌شود.

واژگونی وحشتناک تریلی ۱۸ چرخ در بزرگراه

سرعت غیر مجاز از تریلی در یکی از بزرگراه‌های آمریکا، حادثه مرگباری را رقم زد.

رانندگی با یک دستگاه تریلی با سرعت بسیار بالا در یکی از بزرگراه‌های آمریکا، باعث واژگونی خودرو شد و در پی این حادثه مرگبار جان خود را از دست داد.

مرگ یک معترض آمریکایی زیر چرخ‌های کامیون

یک شهروند معترض آمریکایی پس از آن که توسط خودروی شرکت پست زیر گرفته شد جانش را از دست داد.

شاهدان عینی در خصوص این اتفاق هولناک عنوان کردند که راننده این کامیون متعلق به شرکت پست فدکس بوده که با معترضان خشمگین رو به رو شد و در نهایت برای فرار از دست آنها به صورت ناگهانی یک از معترضان را زیر چرخ کامیون له کرد.

گفتنی است که پس از این حادثه این راننده به پلیس گفت که به دلیل ترس و وحشت مجبور به فرار شده اما هنوز مشخص نیست که دستگیر شده است یا خیر.

مصدوم شدن مرد ۶۵ ساله در یک حادثه رانندگی

در پی برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با خودرو سواری پژو یک نفر دچار مصدومیت شد که بلافاصله با تلاش آتش نشانان به مراکز درمانی انتقال یافت.

بر اساس این گزارش در ساعت ۱۳:۳۸ دقیقه ظهر پنج شنبه شاهد آن حادثه برخورد یک دستگاه خودرو کامیونت با خودرو سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه هاشمی بعد از صالح آباد با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و از وقوع این حادثه خبر دادند ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه ۳۵ و گروه امداد و نجات ۶ رو به محل حادثه روانه کرد.

داریوش نامور فرمانده آتش‌نشانان اعزامی گفت: با توجه به اطلاعات دریافتی از ستاد فرماندهی به آتش نشانان، در طول مسیر درخواست حضور نیروهای موازی جهت همکاری با آتش نشانان به ستاد فرماندهی اعلام شد و در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو به علت نامعلومی پس از انحراف از مسیر اصلی خود با پشت یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس برخورد کرده که منجر به محبوس شدن راننده و نشت سوخت از قسمت باک خودرو شده بود؛ لذا آتش‌نشانان با رعایت موارد ایمنی و چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، اقدام به رفع نشتی سوخت خودرو جهت جلوگیری از حوادث احتمالی کرده و با استفاده از ابزار مخصوص نژاد شخص محبوس شده که آقای ۶۵ ساله بود را از خودرو به بیرون منتقل کرده و به کادر پزشکی حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

وی افزود: آتش نشانان شخص محبوس شده را که از ناحیه سر و گردن دچار آسیب دیدگی شده بود جهت انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده و خودرو را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند.

نامور خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی پس از پاکسازی بقایای به جا مانده از این برخورد در سطح بزرگراه و تحویل خودرو به عوامل پلیس راهور جهت اقدامات قانونی، عملیات خودرو به خاتمه رساند.

فاش راز ناپدید شدن دختر ۹ ساله با کشف جسدش

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت که جسد یک دختر ۹ ساله کرجی که جمعه گذشته در رودخانه چالوس غرق شده بودٰ، عصر امروز پنجشنبه پیدا شد.

امیرحسین عسگر زاده گفت: جسد این دختر بچه بعد از یک هفته عملیات جست و جو ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز پایین‌تر از منطقه لارک در رودخانه پیدا شد.

وی توضیح داد: این دختربچه جمعه گذشته هنگامی که به همراه خانواده‌اش برای شستن دستش به کنار رودخانه چالوس در منطقه لارک رفت، به درون رودخانه سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس گفت: پس از اطلاع از موضوع سقوط این دختر در رودخانه بلافاصله سه تیم شامل پنج نفر از پایگاه هلال احمر منطقه لارک و شهر چالوس به منطقه اعزام شدند و تا ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب گذشته عملیات پیدا کردن این دختر بچه ادامه داشت که به دلیل تاریکی هوا پیدا کردن این کودک میسر نشد.

وی گفت: برای یافتن این دختر در طول عملیات یک هفته جست و جو در رودخانه خروشان چالوس پنج تیم پنج‌نفره از پایگاه‌های مختلف هلال احمر شهرستان حضور داشتند و در نهایت جست و جو ها امروز نتیجه داد و امدادگران پیکر بی جان دختر را در منطقه پایین دست لارک پیدا کردند.

این مسئول افزود: پیکر قربانی به شهر چالوس منتقل و تحویل پزشک قانونی شد.

سه هفته پیش هم ۲ جوان شهریاری پس از سقوط در رودخانه چالوس در منطقه لارک جان خودشان را از دست دادند.

رودخانه حفاظت شده چالوس در غرب مازندران از دامنهٔ شمالی ارتفاعات کندوان و طالقان سرچشمه می‌گیرد و پس از طی حدود ۷۲ کیلومتر در کنار چالوس به دریای خزر می‌ریزد.

ترکیدن لاستیک پرواز تهران - شیراز

مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز اعلام کرد: لاستیک جلو هواپیمای پرواز تهران به شیراز پس از نشستن بر روی باند فرودگاه ترکید اما مسافران به سلامت از هواپیما خارج شدند.

احسان استوار، اظهار کرد: ترکیدن لاستیک سمت راست این هواپیما در آسمان آنگونه که در شبکه‌های مجازی مطرح شده، درست نیست؛ هواپیما پس از نشستن بر روی باند لاستیک‌هایش ترکید.

وی اضافه کرد: خوشبختانه به کسی آسیب نرسیده است و هم اینک این هواپیما به سمت پارکینگ هدایت شده تا ترمزها مورد بررسی قرار گیرد و لاستیک‌ها نیز تعویض شود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید دستغیب شیراز ادامه داد: مسافران این پرواز که ورودی شیراز بودند، روانه منزلشان شده‌اند و همچنین مسافرانی که قصد خروج با این پرواز داشتند در تدارک این هستیم که با پروازهای دیگر روانه تهران شوند.

هواپیمای حادثه دیده مربوط به شرکت آتا پرواز تهران_شیراز با شماره پرواز ۵۶۲۳ بود.

این هواپیما ساعت ۱۶:۳۵ با ۱۳۴ مسافر در فرودگاه شهید دستغیب (ره) شیراز دچار حادثه ترکیدن لاستیک جلو شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کد خبر 427083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.